شاگردان گرث ساوت‌گیت با غلبه بر کرواسی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا راه پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیداری حساس از گروه چهارم از لیگ A مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه) تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و کرواسی در ورزشگاه ومبلی به دیدار هم رفتند. این دیدار از این جهت حساس بود که سرنوشت این دو تیم و البته اسپانیا به این بازی بستگی داشت که در پایان این سه‌شیر بود که با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد و به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کرد.

آندری کرامارایچ با گلی که در دقیقه ۵۷ به ثمر رساند، شاگردان دالیچ را در نتیجه پیش انداخت، اما در ادامه جسی لینگارد در دقیقه ۷۸ گل تساوی را به ثمر رساند. با این نتیجه کرواسی با توجه به نتایج رودرروی دو تیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرده بود، اما این پایان کار نبود چرا که هری کین با گلی که در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند، بار دیگر ناجی سه‌شیر شد.

با این نتیجه کرواسی به لیگ B این رقابت‌ها صعود کرد و اسپانیا که در صورت تساوی دو تیم انگلیس و کرواسی می‌توانست به جمع چهار تیم رقابت‌ها صعود کند، در لیگ A ماندنی شد و در حسرت راهیابی به دور بعد ماند.

انگلیس در این بازی با ترکیب پیکفورد، واکر، چیلوِل، گومز، استونز، دایر، دلف، بارکلی، استرلینگ، رشفورد و هری کین به میدان رفت و کرواسی هم با ترکیب ۱۱ نفره کالینیچ، ورسالیکو، یدوای، لاورن، ویدا، بروزوویچ، مودریچ، پریشیچ، ولاسیچ، ربیچ و کراماریچ پا به زمین ومبلی گذاشت.

جردن پیکفورد هم مثل همیشه نام بازیکنان حریف را روی قمقمه آب خود نوشته بود تا به خود یادآوری کند که چطور مقابل بازیکنان خطرناک آنها ایستادگی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.