سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است که تورنمنت چهارجانبه اسلواکی به بازیکنان این تیم کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی فوتسال که عصر روز گذشته (شنبه) وارد اردو شده و تمرین سبکی را انجام دادند، صبح امروز از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۱۵ تمرینات خود را زیر نظر محمد ناظم‌الشریعه و محمد هاشم‌زاده پیگیری کردند.

در این تمرین، بازیکنان پس از گرم کردن و انجام حرکات کششی، به نرم‌دوی پرداخته، سپس به دو گروه تقسیم شدند و به بازی درون تیمی پرداختند. دروازه‌بانان نیز زیر نظر میشل پتروس به طور اختصاصی تمرین کردند.

تمرینات تیم ملی فوتسال به منظور حضور در تورنمنت سه جانبه اسلواکی که با حضور تیم‌های روسیه، ایران و اسلواکی برگزار می‌شود، در حال پیگیری است.

احمد اسماعیل‌پور: تا چند سال دیگر قهرمانی آسیا هم یک رویا می‌شود، چه برسد به مقام جهانی

سید محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی به سایت فدراسیون فوتبال گفت: پس از لغو اردو و بازی دوستانه برابر قزاقستان، با رایزنی‌هایی که صورت گرفت، قرار شد در کشور اسلواکی با تیم های روسیه و اسلواکی دیدار هایی را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: سه مرحله اردوی تدارکاتی تا پیش از اعزام به تورنمنت سه جانبه اسلواکی خواهیم داشت و بعد از مسابقات لیگ، اردوهای خود را آغاز می‌کنیم. در حال حاضر اردوهای تدارکاتی با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه برگزار می‌شود و از اردوی بعدی نیز لژیونرها به تیم ملی فوتسال اضافه می‌شوند تا بازیکنان، تمرینات جدی‌تری را برگزار کنند. تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بازیکنان در شرایط خوبی قرار داشته باشند و بتوانیم با آمادگی خوبی در تورنمنت فوق حضور یابیم. در واقع ملی‌پوشان علاوه بر کسب تجربه، در بازی‌های تدارکاتی محک می‌خورند و معتقدم تورنمنت اسلواکی به آمادگی بازیکنان کمک می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: پس از این تورنمنت، بازی با صربستان را پیش رو داریم تا پرونده تمرینات تیم ملی فوتسال در سال ۲۰۱۸ بسته شود. در سال جدید نیز اردوهای تدارکاتی برگزار می‌شود تا آماده شرکت در مرحله مقدماتی ۲۰۱۹ در مهر ماه شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.