فصل جاری لیگ برتر رفته رفته به هفته‌های پایانی نیم فصل اول نزدیک می‌شود و آبی پوشان تهران نیز در صدد هستند تا نقاط ضعفشان را مرتفع نمایند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در فصل جاری فراز و نشیب‌هایی داشت اما در مجموع تاکنون نتایج مطلوبی نگرفته است. حذف از جام حذفی و پذیرفتن دو شکست در لیگ برتر و قرار گرفتن در رده هشتم جدول، قطعا نتایج مطلوبی برای این تیم به حساب نمی‌آید.

سرمربی و تیم مدیریتی این باشگاه در صدد هستند تا با استفاده از تعطیلات نیم فصل، نقاط ضعف را مرتفع کرده و به جمع مدعیان قهرمانی بپیوندند. از همین رو آنها اندک اندک پروژه نقل و انتقالات را استارت می زنند.

چندی پیش جواد قراب عضو هیات مدیره باشگاه با اعلام نارضایتی از دو خرید خارجی (گرو و نیومایر) خبر از بازگرداندن جباروف و تیام به استقلال داد که این موضوع به مذاق سرمربی آبی پوشان خوش نیامد.

شاید جواد قراب ناخواسته تصمیمات هیات مدیره در خصوص نقل و انتقالات را رسانه ای کرد، اما این موضوع ناراحتی شفر را در پی داشت چرا که او معتقد است نقل و انتقالات پروسه ای است که باید از طریق سرمربی و مدیرعامل پیش برود.

شفر بر خلاف نظر برخی از اعضای هیات مدیره به الحاجی گرو و نیومایر چندان هم بی اعتقاد نیست و بر این باور است که این دو بازیکن تحت فشار هستند و استقلال از فرصت دادن به آنها ضرر نخواهد کرد.

مسئولان باشگاه استقلال به زودی به صورت رسمی نقل و انتقالات زمستانی شان را کلید خواهند زد و آن زمان پاسخ خیلی از ابهامات روشن می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.