تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان زیر نظر کادرفنی و در هوای بارانی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دور جدید تمرینات تیم ملی برای برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل ترینیدادوتوباگو و ونزوئلا جهت آماده‌سازی حضور در جام ملت‌های آسیا از دیروز (یکشنبه) آغاز و تمرین امروز در زمین چمن شماره دو آکادمی ملی فوتبال پیگیری شد.

* با توجه به هوای بارانی تهران نظم تمرین تیم ملی به هم خورده بود. در حالی که تمرین صبح لغو شد و به ساعت ۱۵:۳۰ تغییر کرد، تمرین باز هم با ۱۰ دقیقه تأخیر و از ساعت ۱۵:۴۰ آغاز شد.

* کارلوس کی‌روش به دلیل برگزاری جلسه با مهدی تاج با تأخیر به تمرین آمد.

* بازیکنانی که تازه به اردو آمده‌اند، به ساختمان پک رفتند تا ریکاوری کنند. از بین نفرات جدید کاوه رضایی و علی قلی‌زاده راهی ساختمان پک شدند.

* اشکان دژاگه که دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و تازه پا به توپ شده است، به صورت اختصاصی تمرین و پس از یک ساعت محل تمرین را ترک کرد.

* بازیکنان پس از گرم کردن به تمرینات اختصاصی خود پرداختند. علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی زیر نظر لوپز کار کردند و سایر بازیکنان نیز در دو گروه نارنجی و آبی زیر نظر کی‌روش تمرین کردند. در این بخش دو گروه پنج نفره با یک بازیکن آزاد که به تیم صاحب توپ کمک می‌کرد، وظیفه پاسکاری و انتقال توپ از ابتدا تا انتهای محدوده‌ای کوچک را به عهده داشتند. کی‌روش بابت هر انتقال توپ یا ۱۰ پاس متوالی یک امتیاز به تیم برنده می‌داد.

* بخش بعدی تمرین با حضور دروازه‌بان‌ها در یک دروازه بود که مهاجمان با کاورهای نارنجی باید با کارهای ترکیبی از مدافعان عبور می‌کردند تا توپ را تبدیل به گل کنند.

* تمرین تا ساعت ۱۶:۵۵ ادامه داشت و سپس بازیکنان به ساختمان پک رفتند.

* محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال اواخر تمرین و در سکوت به محل تمرین آمد. ساکت سعی می‌کرد با ایستادن پشت فنس‌ها و پشت نیمکت در تیررس رسانه‌ها نباشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )