جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه داریوش یزدی باید در حد و اندازه‌‌های خودش حرف بزند، گفت: ۱۱ نفره بودیم ۶-۵ گل به استقلال خوزستان می‌زدیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائمشهر، جواد نکونام پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: به مردم قائمشهر تبریک می‌گویم. صحبت کسانی که یک سال است در فوتبال آمده‌اند را چاپ نکنید. ما ۱۰ نفره حریف را بردیم. اگر یازده نفره بودیم، ۵، ۶ تا می‌زدیم.

وی درباره انتقاداتی که داریوش یزدی سرمربی تیم استقلال خوزستان داشت، گفت: بهتر است او در حد و اندازه خودش صحبت کند. ما امروز دو بر صفر پیروز شدیم و حتی زمانی که ۱۰ نفره بودیم موقعیت‌های گل بیشتری هم داشتیم. اینکه دو بر صفر آن هم مقابل یک تیم ۱۰ نفره بازنده باشی و حواس مردم را پرت کنی راحت‌ترین کار است. به نظرم اخراج بازیکن ما کادو به حریف بود. در واقع اگر قرار به صحبت درباره داوری باشد این بی‌انصافی است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص حضور عباس‌زاده در ترکیب تیمش با توجه به حکم کمیته انضباطی عنوان کرد: با توجه به اینکه عباس‌زاده اولین‌بار بود این کار را می‌کرد ما سه روز قبل از بازی درخواست تعلیق حکم او را دادیم و موضوع دیگری نبود. این در حالی بود که اعتراض او به حق بود آن هم در دیداری که ما به ناحق باختیم.

نکونام درباره شرایط بازی گفت: نیمه اول به طور کامل تحت کنترل ما بود و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم؛ در آخرین دقیقه نیمه اول داور در اخراج بازیکن ما اشتباه کرد. هر چند بازیکن ما بچگی کرد. با توجه به ۱۰ نفره شدن سعی کردیم در نیمه دوم از ضد حملات استفاده کنیم که روی این شیوه هم به گل رسیدیم و هم فرصت‌های دیگری داشتیم. این پیروزی برای بازیکنان و هواداران نساجی است و امیدوارم ادامه داشته باشد. ما نیاز داریم که باور داشته باشیم که می‌توانیم.

وی ادامه داد: تمرینات ما تا دو روز تعطیل است و خوشحالی ما نیز از این برد زمانی که بازیکنان به تمرین باز می‌گردند ادامه خواهند داشت. در تیم‌مان نفرات اصلی و ذخیره نداریم و آنچه اهمیت دارد تیم نساجی است. ما یک تیم کامل و یکدل هستیم. خوشبختانه شرایط نساجی بهتر از قبل شده است.

نکونام اضافه کرد: با توجه به صحبت‌های اخیر که مطرح شد می‌خواهم عنوان کنم حالا که نساجی شرایط خوبی دارد هر کسی را که دوست دارند بیاورند. واقعیت این است که من اینگونه نمی‌توانم کار کنم چرا که دوست دارم کارم را با اقتدار انجام دهم. من نیاز به آرامش و احترام دارم و فکر می‌کنم لایق این شرایط هستم تا الان که دوازده هفته از لیگ گذشته هزار تومان هم نگرفته‌ام و اگر کسی به من پول داده بگوید تا دستش را ببوسم. من به دنبال پول نیستم اما یکسری توقعات دارم. آن از پارسال که به لیگ برتر صعود کردیم این هم از امسال که شرایطمان بد نیست. ما در تیم‌مان بازیکن میلیاردی نداریم. باید به این نفرات افتخار کرد. ما خوب تمرین و فوتبال بازی می‌کنیم اما کم‌لطفی می‌شود. اگر قرار است اتفاقی بیفتد همین الان رخ بدهد بهتر است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: من نیاز به احترام دارم. مربیانی هستند که حد و اندازه‌شان نساجی نیست اما این طرف و آن طرف صحبت می‌کنند. من آدمی نیستم که بترسم و اجازه بدهم که کسی به من بگوید چه کار کنم یا نکنم. در واقع تا زمانی که حضور داشته باشم با قدرت می‌مانم. مهم نیست شاید امروز و فردا بروم. به هر حال کسی مادام‌العمر اینجا ننشسته است. ما لایق این هستیم که وقتی بدون پول به کار ادامه می‌دهیم حداقل به تیم احترام بگذارند. کار کردن با من سخت است چون نیاز به تمرکز و کار دارم. اگر حرف‌هایی که مطرح می‌شود به گوش بازیکن برسد او دیگر در تمرینات به حرفم گوش نخواهد داد.

نکونام افزود: ما با جان و دل کار می‌کنیم آیا یکبار اعتراض کردم فلان بازیکن را بیاورید. نقاط ضعف را می‌دانیم و با توجه به بودجه باشگاه نفرات جدید را جذب می‌کنیم. با همین نفراتی هم که امسال گرفتیم معتقدم که بار تیمی ما خوب است.

وی در پایان در خصوص مجتبی رمضانی بازیکن تیمش خاطرنشان کرد: از زمانی که من در سایپا بودم رمضانی را می‌‌شناسم. من او را دوست دارم و امیدوارم هر کجا هست موفق باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.