فوتبال جهان – مدیران باشگاه بارسلونا قصد ندارند سرمربی پیشین اتلتیک بیلبائو را به آسانی از دست بدهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از مارکا، باشگاه بارسلونا قصد دارد در آینده‌ای نزدیک مذاکرات خود را با ارنستو والورده، سرمربی اسپانیایی این تیم برای تمدید قراردادش آغاز کند.

از قرارداد سرمربی سابق بیلبائو با کاتالان‌ها تنها یک سال دیگر باقی است و باشگاه بارسلونا می‌‌خواهد قرارداد او را تمدید کند. با توجه به برنامه فشرده تیم بارسلونا، برنامه هیئت مدیره باشگاه آغاز مذاکره با والورده در تعطیلات زمستانی و هدف این باشگاه نیز تمدید قرارداد او تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ است.

البته پیش از این هم تماس‌هایی از سوی برخی از مدیران باشگاه با والورده صورت گرفته است و مدیر برنامه‌های او از چند هفته پیش در جریان تمایل آبی‌و‌اناری‌ها برای عقد قرارداد فی‌مابین قرار گرفته است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که والورده شخصاً قصد ندارد درباره آینده‌اش تصمیم عجولانه بگیرد و ترجیح می‌دهد که تا پایان فصل برای تصمیم‌گیری درباره آینده‌اش صبر کند و این در حالی است که خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا به صورت غیرمستقیم به این موضوع اشاره کرده است که والورده تا ماه مارس وقت دارد تا تصمیمش را بگیرد.

صدرنشینی در جدول رده‌بندی لالیگا، پیشتازی در گروه B لیگ قهرمانان و احتمال قریب به یقین برای صعود به عنوان تیم اول و از همه مهمتر مدیریت بی‌عیب و نقص تیم در نبود لیونل مسی که شامل پیروزی ۵ بر یک خانگی مقابل رئال مادرید در اولین ال‌کلاسیکوی فصل می‌شد، همه و همه جزو مواردی بوده است که مدیران باشگاه بارسلونا را برای تمدید قرارداد سرمربی ۵۴ ساله‌ای که فصل گذشته دوگانه قهرمانی‌های داخلی را برای تیم‌شان به ارمغان آورد، ترغیب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.