مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال پیکان خودش را مقصر شکست سنگین پیکانی‌ها در دیدار مقابل پارس جنوبی دانست و از امروز به عنوان یکی از تلخ‌ترین روزهایش در مربیگری یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از شهرستان جم، مجید جلالی بعد از شکست ۳ بر صفر تیم فوتبال پیکان مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: شاید امروز یکی از تلخ‌ترین روزهایم در فوتبال بود. پیش تر هم اینگونه باخته بودم، اما احساس می‌کنم خودم بیشتر از همه در این شکست دخیل هستم. از اینکه چنین بازی کردیم، خیلی ناراحتم. بازیکنان من اشتباهات تأثیرگذاری داشتند. آنها تلاش خود را کردند، اما اشتباهات بازیکنان منجر به گل شد و این نتیجه به دست آمد. در حقیقت مستحق چنین نتیجه‌ای نبودیم.

وی درباره ناتوانی تیمش در شکست تیم پارس جنوبی در دو فصل اخیر گفت: شاید روی مدل بازی حریف مشکل داریم. آنها تلاش می‌کردند از توپ‌های بلند ارسالی به پشت دفاع ما استفاده کنند. ما خیلی روی این توپ‌ها تمرین کرده بودیم، اما نشان دادیم در این زمینه خیلی خوب کار نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با گلایه از تعطیلی‌های مکرر لیگ برتر تصریح کرد: کسانی که در فوتبال هستند می‌دانند وقتی در بهترین شرایط هستید و یک ماه برای شما بازی نمی‌گذارند، این می‌تواند برای یک تیم ویران‌کننده باشد. چون باختیم این موارد را نمی‌گویم. این موارد ما را آزار می‌دهد. شرایط ما خوب بود، اما یک ماه بازی نکردیم. در این یک ماه هیچ اردویی نداشتیم و نتوانستیم تیم را در کیفیت خوب خود حفظ کنیم. همین باعث شد از سه بازی گذشته، تنها یک امتیاز کسب کنیم.

جلالی درباره قضاوت سیدرضا مهدوی، داور بازی پارس جنوبی جم - پیکان تهران نیز خاطرنشان کرد: داوری خیلی خوب و عالی بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیکان می‌تواند در لیگ برتر بماند یا خیر، گفت: تلاش می‌کنیم در لیگ برتر بمانیم.

«خودمان بازی را برای خودمان سخت کردیم.»، سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان این جمله درباره شکست سنگین مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: در ابتدای بازی توپ را به آن شکل ساده از دست دادیم. این در حالی بود که تا آن زمان به بازی و ورزشگاه مسلط بودیم. متأسفانه اشتباهات ما در این بازی تأثیرگذار بود.

جلالی در مورد میزبانی باشگاه پارس جنوبی جم هم گفت: میزبانی خیلی خوب بود و هواداران هم مشکلی ایجاد نکردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.