ایلی‌ استان، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد، تیمش یک هفته سخت را پشت سر گذاشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز، ایلی استان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: ما فردا بازی تقریباً دشواری داریم، چرا که هر دو تیم نیاز به امتیاز دارند. الان که به نظر من سپیدرود خیلی بهتر از قبل خودش را نشان می‌دهد. بعد از بازی با نفت آبادان ما یک هفته بسیار سخت داشتیم، چرا که باید ابتدا از نظر روحی و روانی با آنها کار می‌کردیم.

وی در ادامه افزود: نمایش خوبی در بازی قبل ارائه دادیم و با وجود اینکه می‌توانستیم برنده باشیم، اما دو امتیاز را از دست دادیم. نمی‌خواهم مجدداً در مورد داوری صحبت کنم، اما می‌خواهم به بازیکنان خودم بابت بازی خوب‌شان تبریک بگویم. ان‌شاءالله فردا به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم و با کمک یکدیگر سه امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد مصدومان و محرومان تیمش برای دیدار با سپیدرود گفت: خوشبختانه محروم نداریم، اما سینا مریدی و فرزاد جعفری دو بازیکن مصدوم ما هستند. همچنین خوشبختانه میثم دورقی، ایوب والی و صابر حردانی به تیم اضافه شده‌اند اما متأسفانه همانطور که گفتم دو محروم داریم.

ایلی استان در ادامه تصریح کرد: زمانی که من سرمربیگری فولاد را بر عهده گرفتم متأسفانه تعداد محرومان تیم زیاد بود و باید با بقیه بازیکنان بازی‌ها را سازماندهی می‌کردیم. قبلاً هم گفتم خیلی ساده نیست به یکباره استراتژی تیم را کاملاً تغییر دهیم و زمان یک ماه‌ونیم هم وقت کمی است که هم خطوط دفاعی و هجومی تیم را تغییر دهیم. یکی دیگر از اهداف ما این بود که درصد مالکیت توپ را در تیم‌مان بیشتر کنیم و به سادگی توپ را از دست ندهیم.

وی ادامه داد: همان‌طور که گفتم ما نیاز به زمان داریم، هر چند در بازی قبل شانس گل‌های زیادی داشتیم که به ثمر نرسید، در هر صورت فوتبال همین است و ان‌شاءالله با توجه به ایمان و اعتمادی که به بازیکنان‌مان داریم در بازی بعد بتوانیم با به ثمر رساندن گل، اعتمادبه‌نفس لازم را به تیم‌مان برگردانیم.

استان در ادامه با بیان اینکه تیمش بازی دشواری دارد یادآور کرد: من دو بازی سپیدرود مقابل تراکتورسازی و پارس جنوبی را دیدم و به نظرم این تیم در حال پیشرفت است. از طرف دیگر بازیکنان سپیدرود انگیزه مضاعفی دارند و امروز هم تولد علی کریمی بود و از همین‌جا به او تبریک می‌گویم. با توجه به این موضوع بازیکنان این تیم می‌خواهند یک کادو به سرمربی تیم‌شان در بازی مقابل ما بدهند. من فقط یک خواهش از بازیکنان سپیدرود دارم، این تحویل کادو به سرمربی تیم‌شان را به هفته بعد موکول کنند تا ان‌شاءالله ما سه امتیاز را در این دیدار بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان گفت: از همین جا هم برای تیم پرسپولیس آرزوی برد در فینال لیگ قهرمانان را می‌کنم، چرا که قهرمانی پرسپولیس اثر مثبتی روی فوتبال ایران خواهد گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.