فوتبال جهان - دوران بازیگری مهاجم سابق تیم چلسی با ثبت خاطره‌ای تلخ برای او به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورت، دیدیه دروگبا دوران بازیگری‌اش را با قبول یک شکست تلخ در فینال رقابت‌های دسته دوم فوتبال آمریکا (USL) به پایان رساند.

مهاجم ۴۰ ساله تیم «فنیکس رایزینگ» نتوانست به تیمش برای غلبه بر تیم لوئیویل سیتی کمک کند و به این ترتیب با قبول شکست، آخرین بازی رسمی دوران بازیگری‌‌اش را به پایان رساند. تک گل لوک اسپنسر برای لوئی‌ویل در نیمه دوم بازی فینال USL باعث شد مهاجم ساحل عاجی سابق چلسی نتواند یک جام دیگر را به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

دروگبا در ماه مارس سال جاری اعلام کرده بود که این آخرین فصل دوران بازیگری او است. دروگبا که مالک بخشی از سهام تیم فنیکس رایزینگ هم است، در دوران بازیگری‌اش افتخاراتی همچون ۴ قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، ۴ قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در سوپرلیگ ترکیه و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است.

او در طول دوران بازیگری‌اش در تیم‌های لومان، مارسی‌، شانگهای شنهوا، گالاتاسرای و مونترال ایمپکت هم توپ زد. دروگبا این فصل در مسیر رسیدن تیم فنیکس رایزینگ به فینال USL، در سه بازی ۳ گل زد.

اگرچه دوران کاری دروگبا روی چمن به پایان رسیده اما او هنوز پیگیر اهداف فوتبالی خود همچون رساندن تیمش به لیگ دسته اول فوتبال آمریکا است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.