پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم با وجود باخت در دیدار رفت هنوز هم می تواند قهرمانی را رقم بزند.

بهنام ابوالقاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حساسیت دیدار برگشت پرسپولیس و کاشیماآنتلرز ژاپن گفت: باخت دو بر صفر پرسپولیس در دیدار رفت باعث شده تا کار این تیم به مراتب سخت تر از گذشته شود. اگر پرسپولیس می توانست در ژاپن یک گل بزند کارش برای بازگشت به بازی خیلی راحت تر بود اما این تیم قدر موقعیت خود را در همان نیمه اول ندانست و گل نزد.

مهاجم اسبق پرسپولیس ادامه داد: با این حال باز هم می گویم پرسپولیس لایق قهرمانی است. این تیم می تواند همچون بازی های قبلی خود در تهران به پیروزی برسد و ورق بازی را برگرداند. حمایت هواداران پرسپولیس مثال زدنی است و آنها می توانند از همین موقعیت نهایت بهره را ببرند تا به تیم حریف فشار بیاورند.

وی در ادامه افزود: فارغ از هر نتیجه ای که پرسپولیس بگیرد باید گفت این تیم واقعا تلاش کرده است و با دستان خالی توانست خودش را به این سطح برساند. تیمی که می تواند با همین وضعیت آینده فوتبال باشگاه ایران را نیز تضمین کند و بازیکنان بزرگی را به تیم های ملی فوتبال تزریق کند. پرسپولیس ابهت فوتبال باشگاهی ایران را در اسیا افزایش داده است و امیدوارم با تمام مشکلاتی که داشته و دارد به حق خود برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.