آزمون: تمام تمرکزمان بر روی بازی با هنگ کنگ است/

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم ازمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره دیدار ملی پوشان ایران و لبنان گفت:  بدون شک بازی اول در هر تورنمنتی بسیار سخت است و با شنتاخت اندکی که از لبنان داشتیم، برنامه ما از اول فشار بر روی حریف و پرس کردن بود . ۱۵ دقیقه اول بازی با این روند پیش رفتیم تا بتوانیم عملکرد بازیکنان را ارزیابی کنیم و بتوانیم دست تیم مقابل را بخوانیم.

وی ادامه داد: از دقیقه۲۰ به بعد برنامه های تاکتیکی، حفظ توپ و بردن بازی به گوشه ها و فرستادن توپ به سمت دروازه را اجرا کردیم. تیم لبنان یک دست و جوان بود. بعد از گل اول فشار زیادی بر روی تیم ما آوردند اما با برنامه ریزی و دفاع خوب بازیکنان، نتوانستند به گل برسند. بازی بسیار حساس و سختی بود.در این دیدار متاسفانه دروازبان ایران در دقیقه ۸۰ اخراج شد و یک بازیکن دیگر نیز از داور کارت قرمز گرفت و این نشان از حساسیت بالای بازی می دهد.

وی ادامه داد: این برد را باید فراموش کنیم و تمام تمرکزمان بر این است که هنگ کنگ را شکست دهیم تا صعود مقتدرانه ای به دور بعدی بازیها داشته باشیم.

آزمون گفت: در این دیدار دو بازیکن داشتیم که اولین بازی ملی خود را انجام می دادند. ضمن اینکه ۴ بازیکن از تیم ملی جوانان به بزرگسالان تزریق شدند و عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشتند. در واقع  با یک تیم کاملا جوان و تغییر یافته نسبت به مقدماتی جام ملتهای آسیا وارد این بازی شدیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان گفت: تیم لبنان در این سالها بر روی فوتبال پایه، مخصوصا زیر۱۹ سال سرمایه گذاری خوبی کرده و  در جام ملتها عمکلرد خوبی از خود به جای گذاشت. ما با برنامه از دقیقه اول وارد بازی شدیم و همین امر باعث شد تا موفق پیش رویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.