فوتبال جهان- در شب تساوی آرسنال و میلان، تیم صادق محرمی بر هم‌تیمی‌های قربانی غلبه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته چهارم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا با تساوی آرسنال و میلان و برتری دینامو زاگرب مقابل اسپارتاک ترناوا در نبرد بین تیم‌های بازیکنان ایرانی، پایان یافت.

در مهمترین بازی‌ها و در گروه ششم، میلان در زمین رئال بتیس به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست نیافت. لوسلسو در دقیقه ۱۲ برای رئال بتیس و سوسو در دقیقه ۶۲ برای میلان گل زدند. در دیگر بازی این گروه، المپیاکوس در خانه خودش مقابل داندلاک به برتری ۵ بر یک رسید. در جدول گروه ششم رئال بتیس هشت امتیازی بالاتر از المپیاکوس و میلان هفت امتیازی در رده اول است.

براساس این گزارش در گروه پنجم، آرسنال در زمین خودش مقابل اسپورتینگ لیسبون به تساوی بدون گل رسید. در این بازی متیو از اسپورتینگ در دقیقه ۸۷ اخراج شد. قره‌باغ نیز در خانه ورسکالا یک بر صفر پیروز شد. در جدول این گروه آرسنال ۱۰ امتیازی صعودش را قطعی کرد و اسپورتینگ هفت امتیازی در رده دوم است.

پنجشنبه شب همچنین در گروه چهارم، دینامو زاگرب در زمین خودش ۳ بر یک اسپارتاک ترناوا را برد. گوژاک در دقیقه ۲۲، کادلچ (بازیکن حریف) در دقیقه ۳۶ و اورسیچ در دقیقه ۸۰ برای میزبان و چانتوروشویلی در دقیقه ۶۳ برای ترناوا گلزنی کردند. علی قربانی، بازیکن ایرانی تیم ترناوا در دقیقه ۷۱ این بازی جای خود را به مالچی داد و در طول بازی هم یک اخطار گرفت. صادق محرمی، دیگر بازیکن ایرانی حتی روی نیمکت ذخیره‌های دینامو زاگرب هم حضور نداشت. در دیگر بازی این گروه، فنرباغچه در خانه خودش ۲ بر صفر از سد اندرلشت گذشت. در جدول گروه چهارم دینامو زاگرب ۱۲ امتیازی صعودش را قطعی کرد و ترناوا، تیم سه امتیازی رده سوم برای صعود باید با فنرباغچه هفت امتیازی بجنگد.

در گروه اول، بایر لورکوزن یک بر صفر زوریخ را برد و لودوگورتس و لارناکا به تساوی بدون گل رسیدند. بایر لورکوزن و زوریخ ۹ امتیازی صعودشان را از این گروه قطعی کردند.

سلتیک نیز در گروه دوم ۲ بریک راسنبال لایپزیگ را شکست داد و سالزبورگ ۵ بر ۲ میزبانش، روزنبرگ را از سر راه برداشت. سالزبورگ ۱۲ امتیازی از این گروه به دور بعد راه یافت.

در گروه سوم هم بوردو و زنیت به تساوی یک - یک رضایت دادند و اسلاویاپراگ و کپنهاگن هم به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسیدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.