امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان نسبت به شایعه مخالفت او با حضور حسین کفعمی در هیئت مدیره باشگاه سپاهان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما می‌دانیم بازی بسیار سختی داریم و شاید هم سخت‌ترین بازی‌مان باشد، چرا که شش بازیکن‌مان را نداریم و مطمئنم نفرات جانشین کیفیت بالای خود را نشان خواهند داد.

وی در ادامه افزود: سایپا تیمی است که بسته فوتبال بازی می‌کند و روی ضدحملات بسیار خطرناک است. آنها هفته پیش موفق شدند ۱۰ نفره در زمان زیای از بازی مقابل حریف خود موفق ظاهر شوند و در نهایت هم بازی را در ضربات پنالتی به سود خود به پایان رساندند. به‌هرحال ما هم سپاهان هستیم و خوشبختانه هفته‌به‌هفته بهتر می‌شویم، اما متأسفانه برای بازی فردا پنج شش بازیکن‌مان را به طور قطعی در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره عدم حضور علی دایی در نشست خبری و بی‌اهمیتی برخی مربیان به نشست‌های خبری قبل از مسابقه عنوان کرد: من نباید در مورد غیبت دیگران صحبت کنم، اما به طور کلی می‌گویم که وظیفه ماست که به اصحاب رسانه احترام بگذاریم. خیلی از هواداران قطعاً دوست دارند آخرین وضعیت تیم‌شان را از زبان مسئول فنی تیم بشنوند به همین خاطر من همیشه سعی کردم در نشست‌های خبری حضور پیدا کنم، اما این را هم در نظر بگیرید که شرایط کشور ما طوری است که پروازها زمان مشخصی ندارند و هیچ‌کس دست خودش نیست که بخواهد زمان حضور در شهر دیگری را تعیین کند. ما هم برخی وقت‌ها پیش آمده که نتوانستیم در نشست خبری حضور پیدا کنیم، اما همیشه تلاش من این بوده است که در کنفرانس‌ها حضور پیدا کنم.

قلعه‌نویی در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا کمیته انضباطی رأی مربوط به بازی سایپا و پرسپولیس را اعلام نکرد تا حداقل سایپا با بازیکن محروم به مصاف سپاهان بیاید، گفت: من نباید در این مورد توضیح بدهم. شما باید این سؤال را از آقای حسن‌زاده (رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال) بپرسید. آنها هم حتماً به خاطر شرایطی این تصمیم را گرفتند و رأی را اعلام نکردند.

وی در مورد اینکه آیا در نیم‌فصل بازیکن جدیدی به خدمت خواهند گرفت یا خیر، بیان کرد: اصولاً نقل‌وانتقالات زمستانی را گذاشته‌اند تا مربیان نقاط ضعف تیم خود را تقویت کنند و قطعاً ما هم این کار را خواهیم کرد. از آنجا که ما کارهای‌مان را با برنامه‌ریزی انجام می‌دهیم دو ماه پیش از این لیست‌مان را به باشگاه داده‌ایم، اما این نفرات زمانی مشخص خواهند شد که با پیراهن سپاهان عکس بگیرند. ضمن اینکه ما دوست داریم کارهای‌مان را در سکوت انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در مورد شایعات به وجود آمده راجع به آمدن کفعمی به هیئت مدیره سپاهان و استعفا بلافاصله او به خاطر اعتراض امیر قلعه‌نویی به این مسئله تصریح کرد: این حرف و حدیث‌ها همیشه وجود دارد. من کفعمی را می‌شناسم اما شما دیده‌اید من جایی با او کار کرده باشم؟! از فردی که با او کار نکرده‌ام چرا باید با آمدنش به هیئت مدیره مخالفت کنم؟! این گمانه‌‌زنی‌هایی بود که برخی رسانه‌ها مطرح کرده‌اند. کفعمی ۳۰ سال است در ورزش کار می‌کند و اگر من به او هم کاری نداشتم حداقل این را می‌دانم که او در این مدت برای ورزش زحمت کشیده است. من در چارچوب خودم کار می‌کنم و کاری به مسائل اینچنینی ندارم. اگر هم مشکلات اینچنینی در تیم باشد من آن را شفاف‌سازی می‌کنم، اما وقتی با فردی که کار نکرده‌ام، چه مشکلی می‌توانم داشته باشم؟!

قلعه‌نویی در این باره اضافه کرد: از هواداران تیمم می‌خواهم در فضای مجازی احترام همه را حفظ کنند. شما دیده‌اید یک مربی هر جا برود موفق شود؟ قاعدتاً این‌طور نیست و یک مدیر هم هر چقدر کار بلد باشد قرار نیست هر جا می‌رود، موفق باشد. به‌هرحال برخی مواقع شرایط برای کار مهیا نیست. من از هواداران می‌خواهم در شبکه‌های اجتماعی به کسی بی‌احترامی نکنند. همان‌طور که من دوست ندارم و اجازه نمی‌دهم کسی در کارم دخالت کند خودم نیز این اجازه را به خودم نمی‌دهم که در کار هیئت مدیره دخالت کنم.

وی در پایان درباره انتخاب بازیکن و مربی ماه از باشگاه سپاهان که از سوی یکی از رسانه‌ها برگزیده شدند، گفت: این انتخاب حاصل کارگروهی است. اینجا ما کمترین نقش را داریم. من این هدیه را همین جا تقدیم می‌کنم به کارگران کارخانه سپاهان و همچنین طرفداران خوب‌مان که در چه در تهران و چه در کرمان ما را مورد حمایت قرار دادند. خوشحالیم که این اتفاق صورت گرفته است و فکر کنم برای اولین بار است که از یک تیم همزمان مربی و بازیکن ماه انتخاب می‌‌شوند. تأکید می‌کنم من کمترین نقش را داشتم و این حاصل کار گروهی بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.