فوتبال جهان - سانتیاگو سولاری، سرمربی موقت رئال مادرید از عملکرد بازیکنانش مقابل ویکتوریا پلژن ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سانتیاگو سولاری در پی برتری ۵ بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) رئال مادرید مقابل ویکتوریا پلژن جمهوری چک در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: نمی‌توانستم چیز بیشتری از تیم انتظار داشته باشم. ما همان کاری را کردیم که باید انجام می‌دادیم. بازیکنانم چند گل تماشایی به ثمر رساندند و ما در خصوص رویکردمان خیلی جدی بودیم.

وی افزود: ما کارمان را به خوبی انجام دادیم اما بالاتر از آن با جدیت بازی کردیم و برای گلزنی جاه‌طلب بودیم. زمانی هم می‌توانید گل‌های زیادی به ثمر برسانید که بازیکنان باکیفیتی داشته باشید و بازیکنان ما کیفیت لازم را دارند.

سرمربی موقت سفیدپوشان مادریدی همچنین در خصوص استفاده از دروازه‌بان بلژیکی‌اش در ترکیب اصلی اظهار داشت: این تصمیم من بود که از کورتوا به جای کیلور ناواس استفاده کنم اگرچه باید بگویم که کیلور انسان باشخصیتی است و به عنوان یک انسان و یک بازیکن او را تحسین می‌کنم.

سولاری تصریح کرد: باید پیش از فکر کردن به بازی بعدی‌مان همین روند را با فروتنی در پیش بگیریم و فداکاری و جاه‌طلبی برای گلزنی داشته باشیم. بازیکنانم شایسته این برد بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.