فوتبال جهان - ماسیمیلیانو آلگری معتقد است شاگردانش می‌توانستند مقابل منچستریونایتد به پیروزی بدون دردسری برسند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری خانگی با نتیجه ۲ بر یک مغلوب منچستریونایتد شدند و روند شکست‌ناپذیری‌شان در تمامی رقابت‌های فصل ۱۹-۲۰۱۸ پایان یافت، پس از پایان این بازی به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: این شکستی ناامیدکننده بود چون بازی عالی از خود به نمایش گذاشتیم. باید روی زدن ضربات پایانی بیشتر کار کنیم چون هیچگاه نمی‌توانیم در بازی‌هایی را که اینچنین تحت‌کنترل داریم، کار را زودتر تمام کنیم.

وی ادامه داد: می‌دانستیم با حضور مروان فلینی در زمین نباید به منچستریونایتد ضربه ایستگاهی بدهیم اما ما این کار را در این فصل به دفعات انجام و ضربات ایستگاهی زیادی به رقبای‌مان داده‌ایم. تنها راهی که منچستریونایتد می‌توانست به گل برسد، ضربات شروع مجدد بود و ما این فرصت را به آنها دادیم. با وجود این شکست، ما همچنان صدرنشین گروه H هستیم.

سرمربی یوونتوس تصریح کرد: ما باید از چنین شکستی درس بگیریم که در چنین موقعیت‌هایی به خواب نرویم. بازی آخر منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس را (مقابل بورنموث) هم دیدم و باید بگویم که آنها در آن بازی ۸۰ دقیقه کار خاصی نکردند و سپس در شرایط مشابه به این بازی به پیروزی رسیدند.

آلگری یادآور شد: ما این فرصت را داشتیم که با پیروزی در این دیدار صعودمان به عنوان تیم اول گروه را قطعی کنیم. از عملکرد خوب بازیکنانم در این بازی تمجید می‌کنم، اما بازی خوب بدون نتیجه خوب، ارزش خیلی زیادی ندارد.

وی در خصوص گل فوق‌ستاره پرتغالی‌اش نیز اظهار داشت: گل کریستیانو رونالدو فوق‌العاده بود اما ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و اگر از آنها بهتر استفاده می‌کردیم، تنها در نیمه اول باید سه یا چهار گل به منچستریونایتد می‌زدیم.

سرمربی بانوی پیر در پایان خاطرنشان کرد: در فوتبال می‌توان برد یا باخت اما خبر خوب این است که کم‌اهمیت‌ترین بازی‌مان را باختیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.