هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: السد برای صعود به تهران آمده بود اما بازی خوب ما باعث شد تا آنها نتوانند به هدفشان دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک نعمتی پس از صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان گفت: خوشحالم که توانستیم در هر دو بازی عملکرد خوبی داشته باشیم و اجازه صعود به تیم پر مهره السد را ندهیم.

وی افزود: السد یک تیم قدرتمند بود و تنها به تهران آمده بود تا بتواند با شکست ما به فینال لیگ قهرمانان صعود کند اما ما اجازه چنین کاری را به این تیم ندادیم و توانستیم با ارائه یک بازی زیبا خصوصا در نیمه دوم به فینال برسیم.

هافبک پرسپولیس در خصوص عملکرد بیرانوند هم اظهار داشت: او عالی بود. شاید تنها جمله ای که می توانم برای او بگویم این است. واکنش او در دقایق پایانی باعث صعود ما به فینال لیگ قهرمانان شد و بی دلیل نیست که او بهترین دروازه بان ایران است.

نعمتی تصریح کرد: صعود به فینال برای ما دیگر تمام شده و حالا باید تمرکزمان را برای فینال لیگ قهرمانان بگذاریم. تیم های شرق آسیا از سرعت بالایی برخوردارند و آنها هم از بازیکنان گران قیمت و بزرگی سود می برند اما ما پرسپولیس هستیم و عملکرد خوبی داشتیم و مطمئن باشید تمام هدف ما بالابردن جام در تهران است.

هافبک پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: نمی دانم چطور از هواداران تشکر کنم و از کسانی که به ورزشگاه آمده و نتوانستند بازی را از نزدیک تماشا کنند، تشکر می کنم. اما بدون شک همه آنها در این صعود سهیم هستند و ما به آنها تبریک ویژه ای می گوییم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.