فوتبال جهان - خولن لوپتگی می‌گوید با وجود وضعیت بحرانی‌ای که رئال مادرید در آن قرار گرفته، خیال پا پس کشیدن ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خولن لوپتگی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (سه‌شنبه) تیمش مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا درباره وضعیت بحرانی تیمش که بعد از باخت خانگی اخیر در لالیگا مقابل لوانته، شدیدتر از قبل هم شده است، گفت: برای این بازی همانگونه آماده می‌شویم که برای دیگر بازی‌های‌مان در لیگ قهرمانان با کلی انگیزه و باید با تمام قوا به میدان برویم تا یک بازی خوب ارائه کنیم و این همان چیزی است که می‌خواهیم.

لوپتگی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد این آخرین بازی او به عنوان سرمربی رئال مادرید باشد، تأکید کرد: چیزی که من احساس می‌کنم این است که می‌گویم اینکه ما یک بازی پیش رو داریم که باید برای آن با نهایت توان و انگیزه آماده شویم. در حال حاضر چیزی بیشتر از اینکه بازی فردا شب یک بازی جذاب است و تمام توجه ما را می‌طلبد، فکرم را درگیر نمی‌کند.

سرمربی رئال مادرید در جواب این پرسش که آیا هیچیک از مدیران باشگاه از او به صورت علنی حمایت کرده‌اند، تأکید کرد: من وضعیت باشگاه را عادی می‌بینم. ما مثل همیشه به مصاف حریف می‌رویم چون باید همین کار را انجام دهیم. اگر می‌خواهید چهره یک مربی درمانده را ببینید اینجا نمی‌تواند آن را پیدا کنید. من با تمام انگیزه و روحیه‌ای بالا و همان جاه‌طلبی که می‌بایست داشته باشم، برای بردن بازی فردا شب آماده‌ام.

جدول رده‌بندی لالیگاآیا ال‌کلاسیکوی هفته آینده ذهن لوپتگی و شاگردانش را مشغول کرده است؟ او در پاسخ به این سؤال هم گفت: اگر بتوانم درباره چیزی فراتر از حال حاضر صحبت کنم فقط این را می‌‌توانم بگویم که فردا سرمربی تیم هستم. اگر درباره آینده می‌خواهید چیزی از من بپرسید می‌گویم نمی‌دانم. ما روی وضعیت فعلی‌مان تمرکز داریم. رختکن تیم ما قوی است. بازیکنان من گروهی از قهرمانان هستند و تصادفی به چنین جایگاهی نرسیده‌اند. آنها قهرمانانی مقاوم هستند. واقعیت این است که تیم ما زنده است و می‌خواهد شرایطش را تغییر دهد. ما باز هم کار خواهیم کرد، خواهیم جنگید چون چیزی که من در رئال مادرید آموخته‌ام جنگیدن است.

رئال مادرید فردا شب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران میزبان ویکتوریا پلژن جمهوری چک خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.