مجید علی‌یاری، مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: شرایطم در این فصل بهتر از فصل گذشته است و پخته‌تر بازی می‌کنم.

مجید علی‌یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با ابراز خرسندی از برتری تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: بازی سختی بود و زمین نامناسب ورزشگاه غدیر هم کار ما را سخت‌تر کرده بود. با این حال ما برد مهمی را در اهواز به دست آوردیم و با توجه به اینکه قسمتی از مشکلات مالی‌مان هم حل شد، هفته خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی که در این بازی سومین گل خودش را به ثمر رساند، در این خصوص خاطرنشان کرد: خوشحالم که برای تیمم گل زدم. گل من نتیجه زحمات دیگر بازیکنان بود. من در بازی با فولاد و پدیده هم گل زدم. خوشبختانه دوباره در اهواز گل زدم. برخی می‌گویند اهواز برای من خوش‌یمن است، ولی خودم معتقدم که معمولاً در اهواز خوب بازی نمی‌کنم. البته خدا را شکر که گل زدم و این بازی را هم بردیم.

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم در رابطه با مقایسه عملکردش نسبت به سال گذشته و اینکه دوست دارد در کدام پُست بازی کند، اظهار داشت: وضعیت من نسبت به پارسال بهتر است و حتی پخته‌تر بازی می‌کنم. من امسال هم به عنوان وینگر بازی کردم و هم مهاجم نوک بودم. خودم بازی به عنوان مهاجم را دوست دارم، اما در این زمینه تابع تصمیم سرمربی تیم هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.