سرمربی تیم فوتبال امید استقلال گفت که این تیم در ۱۵،۱۰ سال اخیر، بهترین نتایج را به دست آورده است.

محمد فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی ۴ بر صفر تیم فوتبال امید استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و یکی از بهترین دربی‌های چند سال اخیر را شاهد بودیم. پرسپولیس در رده امید تیم بسیار خوبی در اختیار دارد، اما بازیکنان ما واقعاً در حد تیم بزرگسالان فوتبال بازی کردند و هر کسی که در ورزشگاه بود، از تماشای بازی لذت برد.

وی ادامه داد: حدود یک سال و نیم است که در خدمت باشگاه استقلال هستم و بهترین نتایج ۱۰، ۱۵ سال اخیر را کسب کرده‌ایم. پیکان، مقاومت و سایپا در سال‌های اخیر، فوتبال پایه را قبضه کرده بودند، اما استقلال الان در کورس قهرمانی امیدهاست. ۷،۶ بازیکن ما در تیم بزرگسالان بازی می‌کنند و شفر و مربیان این تیم، روی ۵،۴ بازیکن دیگر از تیم ما نظر مثبت دارند تا آنها را به تیم بزرگسالان ببرند. در ۱۵،۱۰ سال اخیر سابقه نداشته که حدود ۱۱ بازیکن از امیدهای استقلال به تیم بزرگسالان ملحق شوند.

سرمربی تیم امید استقلال با بیان اینکه مدیران این باشگاه به کادر فنی این تیم گفته که به بازیکن‌سازی بپردازند، گفت: بازیکنانی چون اللهیار صیادمنش و مهدی قائدی نقش تعیین‌کننده‌ای در استقلال ایفا می‌کنند و امیدوارم بازیکنان فعلی امید استقلال به تیم بزرگسالان اضافه شوند. هدف اول باشگاه استقلال در رده‌های پایه، بازیکن‌سازی بوده که امسال در این امر، خیلی موفق بوده است.

پیروزی پرگل استقلال مقابل پرسپولیس در دربی امیدها

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.