یک رسانه فرانسوی به تشریح عملکرد سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی در خط حمله تیم آمیا در نبرد هفته دهم لوشامپیونه برابر پاری‌سن‌ژرمن پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم آمیا شب گذشته (شنبه) در خانه پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین با نتیجه ۵ بر صفر شکست خورد و سامان قدوس ۹۰ دقیقه برابر تیم پاریسی بازی کرد اما به جز یک موقعیت نتوانست برای خط دفاعی میزبان پرستاره دردسری ایجاد کند.

سایت ۱۱ آمینوا با اختصاص نمره متوسط ۴.۵ به بازی ۹۰ دقیقه‌ای سامان قدوس در ترکیب تیم آمیا برابر تیم پاری‌ژرمن نوشت: خط حمله آمیا در این بازی چندان مداخله‌ای نداشت و سامان قدوس به عنوان مهاجم اصلی تنها ماند. او به احتمال فراوان می‌خواست در بازی دوستانه ۱۶ اکتبر تیم ملی فوتبال ایران برابر بولیوی فقط ۴۵ دقیقه بازی کند تا بتواند در بهترین فرم ممکن برابر پاری‌سن‌ژرمن حضور داشته باشد.

بازی یک نیمه‌ای سامان قدوس برابر بولیوی باعث شد تا او در مصاف با پاری‌سن‌ژرمن نشان دهد که می‌تواند حفظ توپ کند. سامان قدوس بهترین فرصت را برای گلزنی نیز داشت اما آلفونسه، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن مانع شد. پس از آن این مهاجم ایرانی بیشتر نقش احتیاطی در بازی داشت.

قدوس: هنوز احساس یک بازیکن جدید در تیم ملی ایران را دارم

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )