آبادان ـ صنعت نفت آبادان با شکست دادن تیم تراکتورسازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر خود به اولین پیروزی این فصل لیگ برتر دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال ایران عصر امروز تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی نفت آبادان با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

گل های این بازی را طالب ریکانی (۱۷) و رضا جبیره (۷۶) برای صنعت نفت و آنتونی استوکس (۷۴) برای تراکتورسازی به ثمر رساندند.

این بازی را حسین زرگر با کمک محمدرضا منصوری و هادی طوسی قضاوت کرد و در آن به کرار جاسم، عقیل کعبی، مصطفی احمدی و شهاب گردان (صنعت نفت) از نفت و علی عبدالله‌زاده و محمد طیبی (تراکتورسازی) کارت زرد نشان داد.

صنعت نفت آبادان در این بازی با ترکیب: شهاب گردان، حسین ساکی، عقیل کعبی، وفا هخامنش، سیروان قربانی، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، کرار جاسم (۷۲- میلاد جهانی)، طالب ریکانی (۷۸- محمدرضا غبیشاوی)، جعفر سلمانی (۸۸- سیدمحمد قریشی) و رضا جیره بازی کرد.

تراکتورسازی تبریز نیز در این بازی با ترکیب: محسن فروزان، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد طیبی، علی عبدالله‌زاده، احسان حاج‌صفی، علیرضا نقی‌زاده (۸۶- محمدرضا مهدی‌زاده)، مهدی مهدی‌پور، اشکان دژاگه، احسان پهلوان (۸۶- محمدرضا آزادی)، یوکیا سوگیتا و لی اروین (۴۶- آنتونی استوکس) وارد میدان شد.

صنعت نفت در روزی که هواداران پرشور آبادانی از ورود به ورزشگاه محروم بودند، با انگیزه‌ کسب اولین پیروزی در لیگ هجدهم مقابل تراکتورسازی صف‌آرایی کرد. پائولو سرجیو که تمامی بازیکنانش را برای این مسابقه در اختیار داشت، ترجیح داد تا در بخش تهاجمی از دو بازیکن جوان و بومی تیمش نظیر جعفر سلمانی و رضا جبیره استفاده کند که در هنگام حملات زردپوشان از سوی کرار جاسم و طالب ریکانی پشتیبانی می‌شدند.

در سمت مقابل هم به تشخیص محمد تقوی مربی تراکتورسازی، آنتونی استوکس مهاجم گلزن قرمزپوشان در ترکیب اصلی قرار نگرفته بود و مسعود شجاعی به‌خاطر محرومیت حق حضور در بازی را نداشت، اما سایر نفرات سرشناس تراکتورسازی همگی در میدان حاضر بودند.

* تعدادی از فوتبالدوستان آبادانی به بالای ساختمان‌های بلند اطراف ورزشگاه تختی رفته بودند و از راه دور به تشویق تیم محبوب‌شان پرداختند.

* چند خبرنگار آبادانی حاضر در ورزشگاه پس از به ثمر رسیدن گل طالب ریکانی اقدام به تشویق این بازیکن کردند که جلال مرادی مسئول برگزاری مسابقه به آن‌ها تذکر داد نمی‌توانند اقدام به تشویق تیم‌ها کنند.

* آنتونی استوکس بهترین گلزن لیگ هجدهم در نیمه اول نیمکت نشین بود. این بازیکن از ابتدای نیمه دوم به میدان رفت و برای تراکتورسازی گل زد.

* بازیکنان تراکتورسازی روی صحنه گل دوم صنعت نفت به کمک داور دوم میدان اعتراض می‌کردند و معتقد بودند باید قبل از به ثمر رسیدن این گل ضربه کرنر اعلام می‌شد.

* کرار جاسم که دچار مصدومیت شده بود، در اواسط نیمه دوم از کادر فنی تیمش درخواست تعویض کرد و جای خود را به میلاد جهانی داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.