سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از دیدار این تیم مقابل السد به عنوان مهمترین و سخت‌ترین بازی سرخپوشان در ۱۰ سال اخیر یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی با السد شاید مهمترین بازی ما در ۱۰ سال اخیر یا شاید هم بیشتر باشد. فرصت خوبی برای بازیکنان است که به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند.

سختی کار ما این است که السد چیزی برای از دست دادن ندارد «از هواداران مثل همیشه انتظار حمایت داریم و مطمئنم ورزشگاه را کامل پر خواهند کرد.»، وی با بیان این جمله افزود: از رسانه‌ها انتظار داریم که ما را حمایت کنند. هر چند می‌دانیم بازی سخت خواهد بود، چون تنها نیمه اول را در دوحه گذرانده‌ایم. مرحله نیمه نهایی کیفیت بالایی دارد، چون هر تیمی به این مرحله رسیده، کیفیت بالایی داشته است. سختی کار ما این است که السد چیزی برای از دست دادن ندارد و هر تیمی را می‌تواند در آزادی ببرد. دیدید که چطور در تهران مقابل استقلال بازی کرد؟ مطمئنیم بازی سختی در انتظارمان است، اما به بازیکنانم برای نظم و دیسیپلین‌شان در زمین، اعتماد دارم و اینکه پس از پایان بازی، همگی با هم شاد خواهیم بود.

هواداران واقعاً یار دوازدهم پرسپولیس هستند سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: قبل از هر چیزی باید از هواداران به خاطر حمایت‌هایی که کرده‌اند، تشکر کنم، برای حمایت‌هایی که نه الان، بلکه در ۴۰ سال اخیر از تیم داشته‌اند، تشکر می‌کنم. آنها واقعاً یار دوازدهم پرسپولیس هستند. افتخار می‌کنیم سه‌شنبه چنین بازی را انجام می‌دهیم و طبیعی است به دنبال برد و راهیابی به فینال آسیا هستیم.

السد می‌تواند هر تیمی را شکست دهد برانکو در مورد وضعیت تیم السد قطر نیز تصریح کرد: السد تیمی است که می‌تواند هر تیمی را شکست دهد و گفتم مقابل استقلال قاطعانه بازی کردند. شکی نیست که آنها بازیکنان باتجربه‌ای چون ژاوی و گابی دارند که ۱۵ سال در این جو بازی کرده‌اند، همین‌طور بغداد بونجاح. شاید این جو برای آنها مشکل‌ساز نباشد، اما مهم این است که هواداران از تیم ما حمایت خواهند کرد. این هواداری شامل من و تیمم در طول ۹۰ دقیقه بوده است و بزرگ‌ترین انگیزه برای بازیکنانم خواهد بود.

اگر لازم باشد کامیابی‌نیا با یک دست هم بازی خواهد کرد وی در پاسخ به سؤالی درباره مصدومیت کمال کامیابی‌نیا خاطر نشان کرد: کمال روز سه‌شنبه بازی خواهد کرد. اگر لازم باشد، بدون یک دست هم بازی می‌کند! امید عالیشاه در رقابت برای حضور در لیست خواهد بود، اما صددرصد آماده نیست. اگر لازم باشد، از عالیشاه استفاده خواهیم کرد. در حال حاضر تنها مصدوم تیم، حسین ماهینی است و محسن ربیع‌خواه هم روی نیمکت خواهد بود.

بازیکنانم باهوش هستند و می‌دانند هنوز هیچ کاری نکرده‌ایم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سؤال که در گذشته پرسپولیس برای فینال جام در جام باشگاه‌های آسیا، مقابل یک تیم ژاپنی در بازی رفت نتیجه خوبی گرفت، اما نتیجه دیدار برگشت را واگذار کرد و اکنون به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه پرسپولیس هم در فکر فینال هستند تا بازی برگشت نیمه نهایی، گفت: من گفته‌ام که همه ما را در فینال می‌بینند، نه تنها قهرمان آسیا، بلکه قهرمان دنیا می‌بینند! این فشارها از طرف خانواده‌ها، رسانه‌ها و حتی هواداران وجود دارد و نمی‌توانیم آن را برداریم. با این وجود، می‌دانم بازیکنانم باهوش هستند و می‌دانند هنوز هیچ کاری نکرده‌ایم، چرا که تنها نیمه اول به پایان رسیده است. می‌دانیم که نتایج در فوتبال، سریع تغییر می‌کند، اما به بازیکنانم بیش از همه اعتقاد دارم.

ما و السد تقریباً در یک خط قرار داریم برانکو در رابطه با تفاوت وضعیت پرسپولیسِ امسال با فصل گذشته که در نیمه نهایی حضور داشت، گفت: سال گذشته نتایج بدی نگرفتیم. خودتان می‌دانید که در نیمه نهایی برابر الهلال عربستان، چه وضعیت سختی داشتیم. بازی‌های ما و السد در این فصل نشان داده که تقریباً در یک خط قرار داریم. البته کارمان سخت است و باید تمرکز، نظم و سماجت در کار داشته باشیم. همه می‌دانند چه گروه سختی داشتیم. در گروهی قرار گرفتیم که ما و السد اکنون در نیمه نهایی قرار داریم، همان‌طوری که سال گذشته با الهلال عربستان در یک گروه قرار گرفته بودیم و به نیمه نهایی رسیدیم. بنابراین، می‌بینید که فوتبال چیست. در بازی برگشت مقابل الدحیل قطر، آنها هیچ شانسی نداشتند و تنها بازیکن‌شان با کمر گل زد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.