علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که او و دیگر مهاجمان این تیم نمی‌توانند به تنهایی کاری انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی علیپور در حاشیه تمرین صبح امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان این مطلب در مورد دیدار سرخپوشان مقابل السد قطر اظهار داشت: در بازی رفت هم دیدید که کارمان خیلی سخت بود. همان‌طور که قبلاً گفتم با کارهای تاکتیکی و فنی آقای برانکو، بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند و توانستیم برنده باشیم. در بازی برگشت هم کارمان سخت است و مانند بازی با الدحیل کار سختی داریم. با دستوراتی که آقای برانکو در چند روز گذشته داده است، ان‌شاءالله سربلند بیرون بیاییم و هواداران را خوشحال کنیم.

وی درباره حضور پرتعداد تماشاگران و حمایت آنها در بازی با السد عنوان کرد: هواداران همیشه حمایت‌مان کرده‌اند و ان‌شاءالله در این بازی هم می‌آیند و به تیم‌شان کمک می‌کنند. در همه بازی‌های ما باید هواداران باشند، نه اینکه در یک بازی حضور داشته باشند و بازی دیگری ورزشگاه خالی باشد. ما همیشه به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که در بازی برگشت مقابل السد نقش مهاجمان به چه شکل باید باشد و اینکه پرسپولیس در این بازی دفاعی یا هجومی بازی می‌کند، گفت: مهاجمان به تنهایی نمی‌توانند کاری انجام دهند. همه تیم باید کنار هم باشند تا بتوانند موفق باشیم. مهمترین مسئله این است که دستورات مربی را بتوانیم اجرا کنیم. همه ما تلا‌ش‌مان این است که بتوانیم به موفقیت پرسپولیس کمک کنیم و گلزنی شخص خاصی اهمیت ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.