فدراسیون فوتبال اعلام کرد تمام آی دی کارت‌های صادر شده در مراحل گذشته لیگ قهرمانان آسیا در بازی فینال از درجه اعتبار ساقط است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اول آبان به میزبان پرسپولیس مقابل السد قطر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. آی دی کارت مرحله قبلی این بازی‌ها برای این مسابقه نیز معتبر است، با این وجود بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، آی دی کارت مسابقه فینال این رقابت‌ها کاملاً متفاوت خواهد بود و علاقمندان به دریافت آن می‌بایست از طریق سایت رسمی AFC اقدام کنند.

نمایندگان تمام رسانه‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا از طریق حساب کاربری خود در مدیا چنل برای پوشش خبری مسابقه رفت و یا برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ و یا هر دو ثبت نام کنند.

آی دی کارت مسابقه رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ (در ژاپن یا کره جنوبی) در مسابقه برگشت فینال (در ایران یا قطر) معتبر نخواهند بود و در صورتی که نمایندگان محترم رسانه‌ها علاقمند به پوشش خبری هر دو مسابقه هستند، لازم است برای هر بازی به طور جداگانه درخواست آی دی کارت کنند.

بر همین اساس باتوجه به حساسیت مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ صدور آی دی کارت جهت اصحاب رسانه صرفاً توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام خواهد شد و فدراسیون فوتبال ایران به هیچ عنوان مجاز به صدور آی دی کارت برای رسانه‌هایی که از طریق مدیا چنل AFC اقدام نکنند، نخواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.