فوتبال جهان - ماسیمیلیانو آلگری از بازیکنان خواست در دام خوشبینی مفرط گرفتار نشوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری پیش از دیدار تیمش مقابل جنوا از لزوم جدی گرفتن رقیب و دور شدن از خوشبینی مفرط سخن گفت.

سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از این بازی هفته نهم رقابت‌های سری A ایتالیا گفت: پس از کسب ۱۰ پیروزی پیاپی پا به مسابقه برابر جنوا می‌گذاریم اما خوشبینی زیاد ممکن است تمرکز ما را کاهش دهد. اکنون همه می‌گویند جنوا را شکست می‌دهیم. باید مراقب باشیم چون همیشه در رویارویی با این رقیب به مشکل برخورده‌ایم و در سال‌های اخیر، همواره در تورین با نتیجه یک برصفر پیروز شده‌ایم. پیاتک مهاجم خطرناکی در محوطه جریمه است. تیم «یوریچ» را تاکنون ندیده‌ام اما امکان دارد آن‌ها مانند گذشته یک تیم به شدت فیزیکی باشند.

آلگری در ادامه افزود: داگلاس کاستا پس از اتمام محرومیت و مصدومیتش باید گام به گام به تیم اضافه شود. ممکن است فردا به میدان برود زیرا بسیار خوب کار می‌کند. بنتانکور هم پیشرفت و تاکنون خوب کار کرده است. در حال حاضر بنتانکور برای بازی به عنوان هافبک مناسب به نظر می‌رسد. مویزه کین هم اوضاع بهتری یافته و نسبت به سنش پیشرفت زیادی داشته است. در کنار ماریو مانژوکیچ، کین یکی از گزینه‌های تیم در نوک خط حمله به حساب می‌آید.

جدول رده‌بندی سری A

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.