تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست دیدار با سایپا در هفته نهم لیگ برتر به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال و سایپا از هفته نهم لیگ برتر ساعت ۱۵ امروز جمعه در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه تساوی یک - یک به اتمام رسید. علی دشتی (۶) برای سایپا و محمد دانشگر (۲۳) برای استقلال گلزنی کردند.

شاگردان علی دایی در تیم سایپا بازی را هجومی آغاز کردند و گل اول را در دقیقه ۶ روی حرکت زیبای علی دشتی به ثمر رساندند. دشتی با پشت سرگذاشتن چهار مدافع استقلال توانست توپش را وارد دروازه استقلال کند.

بازی بعد از گل سایپا جذابتر شد. ابتدا استقلال توسط مرتضی تبریزی تیرک دروازه سایپا را به لرزه درآورد. در دقیقه ۱۲ بازهم این تیم سایپا بود که روی اشتباه پژمان منتظری می توانست به گل برسد.

در دقیقه ۲۳ محمد دانشگر مدافع استقلال روی ارسال مهدی قائدی و با یک ضربه آرام توانست گل تساوی را وارد دروازه سایپا کند. استقلال بعد از گل تساوی یکبار دیگر هم توپ را به تیرک دروازه حریف زد.

اواسط این نیمه مهدی ترابی ملی پوش سایپا به خاطر خطایی که طارق همام بازیکن عراقی استقلال روی او انجام داد، با این بازیکن درگیر شد و او را هل داد. زاهدی فر داور مسابقه هم یک کارت زرد به ترابی نشان داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.