سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می دانستیم تیم حریف برای بروز توانایی های خود انگیزه زیادی دارد و اگر حواسمان را جمع نمی کردیم امکان داشت قبل از بازی با السد با بحران روبرو شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر امشب پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور مقابل نود ارومیه در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: بعد از اردوی تیم ملی و تعطیلاتی که بود دوباره وارد بازی ها شدیم. بازی در جام حذفی بود و مهم ترین مساله در این بازی ها صعود به مرحله بعدی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: به بازیکنانم بابت این برد تبریک می گویم. چون به هدف اصلی که بردن بود رسیدیم. البته نمی توانیم از این واقعیت که سه شنبه بازی خیلی مهمی داریم فرار کنیم. به همین خاطر چنین بازی هایی می تواند بحران آفرینی کند. از حالا به بعد خودمان را برای السد آماده می کنیم.

وی درباره روند آماده سازی پرسپولیس برای بازی با السد افزود: تیم از لحاظ جسمانی کاملا آماده است و ملی پوشان تیم با ما نبودند اما به هر حال بازیکنان کنار ما هستند. طبیعی است که بازی با السد طوری خواهد بود که همه باید آماده باشند. پنج روز وقت داریم به وضعیت نرمال برگردیم. مشکل اصلی ما در حال حاضر مصدومیت کمال کامیابی نیا است. اما با توجه به شناختی که از مصدومیت او داریم فکر می کنم به بازی با السد برسد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )