رشت- مربی سپیدرود رشت با اشاره به اینکه تعطیلات لیگ فرصتی مناسب برای احیای دوباره این تیم بود، گفت: برای بازی فردا برابر ذوب آهن ۴ بازیکن مصدوم داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا امامی‌فر بعدازظهر پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی با ذوب آهن اصفهان از هفته نهم لیگ برتر در رشت، اظهارکرد: با استفاده از تعطیلات لیگ بر روی نقاط ضعف بازیکنان کار شد.

امامی‌فر افزود: در هفته‌های گذشته کادر فنی تیم اطلاعات و آمار بازیکنان را از ابتدای فصل جمع آوری کردند تا با بررسی آنها نقاط قوت تیم تقویت و نقاط ضعف نیز برطرف شود.

وی به شرایط سخت تیم سپیدرود با توجه به نتایج بدست آمده اشاره کرد و گفت: در فصل گذشته نیز این تیم چنین شرایطی داشت که با حمایت هواداران و برنامه‌ریزی کادر فنی موفق شدیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

مربی تیم سپیدرود رشت ادامه داد: برای بازی فردا برابر ذوب آهن مهدی شریفی، یعقوب کریمی، حسین شنانی و علیرضا عزتی کرامت مصدومان تیم سپیدرود هستند.

وی تصریح کرد: کادر فنی سپیدرود با وجود این شرایط برای بازی فردا برنامه‌ریزی کرده و نگران گلزنی نیست.

امامی‌فر با تأکید براینکه به دنبال پیاده کردن یک تفکر حرفه‌ای در تیم هستیم، افزود: با توجه به شرایط این تیم در پیش از فصل لیگ برتر دوران بدنسازی اصلی را به تازگی پشت سر گذاشته ایم.

وی در ادامه به مسائل مالی و مالکیتی تیم سپیدرود نیز اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک علی کریمی در مصاحبه‌ای رسمی در مورد این مسائل شفاف سازی می کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.