رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال از انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص با ارائه گزارشی از نشست اعضای کمیته فنی این فدراسیون گفت: در جلسه اخیر پیرامون موضوع تیم‌های نوجوانان و جوانان بحث و گفت‌و‌گو داشتیم. ابتدا آقای عباس چمنیان به عنوان سرمربی تیم نوجوانان گزارشی از عملکرد تیم در مسابقات مالزی ارائه دادند و اشاراتی به مشکلات این تیم داشتند, خصوصاً شرایط ویژه آب و هوایی که در نخستین بازی فشار زیادی به تیم ما وارد کرد اما در بازی‌های بعدی دیدیم که رفته رفته کیفیت عملکرد اعضای تیم بهتر شد و نمایش بهتری را شاهد بودیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال عنوان کرد: برای تصمیم‌گیری پیرامون کادر فنی تیم نوجوانان هنوز فرصت داریم اما به طور قطع آقای چمنیان مربی توانمند و شایسته‌ای است که شایستگی‌های خودش را به خوبی نشان داده و در مسابقات آسیایی همچنین جام جهانی بهترین نتایج را کسب کرده است. آمارها و شاخصه های عملکرد تیم نوجوانان خصوصاً در دو بازی پایانی هم نشان می‌دهد که این تیم از نظر فنی شرایط خوبی داشته و این بازیکنان در رده‌های سنی بالاتر می‌توانند عملکرد درخشانی داشته باشند.

محصص به بحث انتخاب سرمربی تیم جوانان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولیت بعدی ما انتخاب سرمربی تیم جوانان ایران است. به هر ترتیب اسامی گزینه‌هایی در این جلسه مطرح شد و اعضا نظرات خودشان را بیان کردند. بنا بر جمع‌بندی که خواهیم داشت در آینده نزدیک سرمربی جدید تیم جوانان معرفی خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.