سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه تیمش بازی زیبا و مدرنی را ارائه کرد، گفت: نمایش خوبی برابر بولیوی داشتیم و خوشحالم که تماشاگران از دیدن این دیدار لذت بردند.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش پس از پیروزی دو بر یک امشب تیم ملی فوتبال ایران مقابل بولیوی در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: خیلی خوشحالم که هواداران به ورزشگاه آمدند و از دیدن بازی تیم ملی لذت بردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: بازی بسیار خوبی را از تیم ملی شاهد بودیم. دیدار مدرن و زیبایی را انجام دادیم و هوادارانی که به استادیوم آمدند راضی به منزل می روند. فکر می کنم شرایط خیلی خوبی داشتیم. چون کارهای تاکتیکی خوبی را انجام دادیم.

وی درباره روند آماده سازی تیم ملی اظهار اشت: باید مسیر خودمان را ادامه دهیم. متاسفانه تنها دوگل زدیم در صورتیکه می توانستیم حداقل چهار گل بزنیم.

کی روش افزود: مهم ترین مطلب حفظ تعادل تیمی و انجام بازی تاکتیکی بود که انجام دادیم. بازیکنان لایق بهترین ها هستند و به نظرم لیاقت این را هم دارند که مورد حمایت همه جانبه برای کسب موفقیت قرار بگیرند.

کی روش درباره بازی های بعدی تیم ملی افزود: در ماه نوامبر می توانیم دو بازی تدارکاتی دیگر داشته باشیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد. من باید بار دیگر از حضور هواداران تشکر کنم و اعلام کنم تلاش خواهیم کرد تیم ملی را در خانه های هواداران شهر های دیگر نظیر تبریز، اصفهان و سایر شهرها ببریم.

وی در ادامه افزود: البته باید با تیم های میهمان خودمان ابتدا صحبت کنیم تا در شهرهای دیگر از آنها میزبانی کنیم. می خواهیم هواداران را به تیم ملی نزدیک کنیم.

ادامه دارد...

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )