سعی ما بر این است با توجه به گروهمان، بهترین عملکرد را داشته باشیم و مراحل موفقیت را طی کنیم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ مریم آزمون، مربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی این تیم  در اردوی تدارکاتی که هم اکنون در مجموعه ورزشی الیاف برگزار می شود؛ گفت: این اردو تمام تمرکزمان بر ادامه روند آماده سازی  جسمانی بازیکنان و تقریبا کار های دفاعی  است به  سمت فاز انتقال از دفاع به حمله و راه های رسیدن به گل خواهیم رفت.

وی در ادامه داد: سه تا بازی مهم در دور اول مرحله مقدماتی المپیک داریم و باید خیلی تمرکز کنیم. باید در هر بازی تمرکزمان را بالا ببریم و با کترین اشتباه در کار دفاعی ، و روی آوردن به ضد حمله بتوانیم به موفقیت برسیم. تمرینات گل زنی را در شرایط های مختلف تمرین میکنیم تا بازیکن ها به این روند عادت کنند و ضربات آخر را با دقت بیشتری به ثمر برسانند و  در نهایت به گل تبدیل شود.

مربی تیم ملی فوتبال بانوان در ادامه در خصوص شرایط اردوی تدارکاتی گفت: شرایط اردو عالی است  و امکاناتی که برایمان در نظر گرفته شده است بسیار  مناسب و مطلوب می باشد.  در این اردو  با توجه به کلاس های مختلف آنالیز و روانشناسی و ... ، بازیکنان از همه لحظا در شرایط مناسبی هستند و در واقع به یک خودباوری رسیدند که میتوانیم با تلاش و پشتکار نتایج بهتری در مسابقات پیش رو بگیریم.  چشم انداز ما رسیدن فوتبال بانوان به جایگاه واقعی خودش در دنیا است.

آزمون در پایان گفت: همه میدانیم کار سختی در پیش داریم و این رو هم به این امر واقفیم که هر چیز خوبی  به سختی بدست می اید. پس هر روز بیشتر از روز قبل تلاش میکنیم تا تمام بانوان  ایرانی به  وجود این تیم با افتخار نگاه کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.