فوتبال جهان - دیدیه دشان توضیحاتی در خصوص چرایی قرار ندادن کیلیان امباپه در ترکیب اصلی تیم ملی فرانسه در دیدار دوستانه با ایسلند داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدیه دشان که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در دیداری دوستانه با جبران عقب‌افتادگی ۲ بر صفر مقابل ایسلند، در نهایت به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند، پس از این بازی در خصوص چرایی عدم استفاده از ستاره ۱۹ ساله تیمش در ترکیب اصلی گفت: امباپه روز چهارشنبه از ناحیه عضلات کشاله ران خود احساس ناراحتی می‌کرد و حس خوبی نداشت. نمی‌خواستم با قرار داد کیلیان در ترکیب اصلی ریسک کنم. او پیش از این بازی در جریان گرم کردن حس بهتری داشت. به هر حال همان نیم ساعت حضور وی در زمین خوب بود.

سرمربی تیم ملی فرانسه در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه امباپه برای بازی سه‌شنبه با آلمان کاملاً آماده خواهد بود، تصریح کرد: کیلیان با حضورش در میدان خطرات زیادی برای حریف ایجاد کرد. او با خود سرعت و دقت را به تیم اضافه کرد و همین حس خوبی به ما داد.

وی همچنین در ارزیابی بازی اظهار داشت: حتی با وجود اینکه از عملکردمان در یک ساعت ابتدایی بازی راضی نیستم، اما قرار نیست که همه چیز را نادیده بگیرم. نمی‌گویم که این دست بازی‌ها را دوست دارم، اما به هر حال از آن درس‌هایی هم گرفتیم. همیشه نمی‌توانیم تیم سطح بالایی باشیم و ممکن است که کمی دچار افت ولتاژ شویم. از زمانی هم که خودم بازی می‌کردم، به این موضوع واقف بودم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.