گلر پرسپولیس می‌گوید عزم‌شان را جزم کرده‌اند تا قهرمان آسیا شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند روزهای خوبی را سپری می کند. بعد از درخشش در جام جهانی او در لیگ قهرمانان هم روزهای درخشانی داشته است. بیرانوند حتی به عنوان بهترین بازیکن بازی های رفت نیمه نهایی مسابقات هم انتخاب شد. علیرضا در این باره حرف های تازه ای می زند.

پرسپولیس در یک قدمی یک افتخار بزرگ و رسیدن به فینال است...

رسیدن به این هدف، از ابتدای فصل قبل آرزوی ما بود. فصل قبل برای رسیدن به این آرزو بدشانسی آوردیم؛ اما این فصل عزممان را جزم کرده‌ایم که به خواسته‌مان برسیم.

کسی باور نمی‌کرد در بازی با السد به پیروزی برسید.

آنقدر بدشانسی آوردیم که همه چیز تکمیل بود. از بسته بودن پنجره نقل و انتقالات در زمستان قبل و این تابستان تا مصدومیت حسین ماهینی و محرومیت بازیکنان و سرمربی‌مان. به اینها سرماخوردگی بازیکنان دو شب مانده به بازی را اضافه کنید. اینها باعث شد ما همدل‌تر شویم. هم قسم شدیم که با وجود همه این مشکلات یک کار بزرگ انجام دهیم. خدا را شکر می‌کنم که شرمنده هواداران نشدیم. بازی بسیار سختی بود و همه بچه‌ها از جان و دل مایه گذاشتند و نشان دادند که اسم و رسم بازیکنان مقابل برای گرفتن نتیجه کافی نیست.

و تو هم در چارچوب دروازه عالی بودی.

لطف خداست که همیشه شامل حال من می‌شود. خدا را شکر. من همیشه در سخت‌ترین شرایط به خدا توکل می‌کنم و در بهترین شرایط شاکر نعمتهایش هستم.

و بهترین بازیکن دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا شدی..

از اینکه به چنین عنوانی رسیده ام، خوشحالم اما این افتخار متعلق به همه پرسپولیسی هاست. من به دنبال افتخارات فردی نمی گردم. هیچ وقت به دنبال افتخار فردی نبودم و این بار هم نیستم.

فکر می‌کنید شانس پرسپولیس برای رسیدن به فینال چقدر است؟

اینکه توانستیم السد را در ورزشگاه خانگی‌اش در قطر شکست دهیم، کارستان بود. ما کار بزرگی را در قطر رقم زدیم؛ اما این دلیل نمی‌شود که فکر کنیم کارمان برای صعود به فینال تمام شده است. تا وقتی سوت پایان بازی برگشت نخورد و کار ما تمام نشود، برای صعود نگرانیم و نباید خوشحالی کنیم. ما راه زیادی را برای صعود پیموده‌ایم ولی نباید احساسی شویم چون هنوز راه تمام نشده است. کار مهم‌تر هنوز پیش روی ماست و باید با تمام وجود هوشیاری کامل به دیدار برگشت با السد برویم.

در میان ۴ دروازه‌بان این مرحله، تو تنها دروازه‌بانی بودی که کلین‌شیت کردی...

باز هم می‌گویم خدا را شکر می‌کنم. کلین شیت خوب است البته وقتی تیمت را به یک هدف بزرگ برساند. من امیدواریم کلین شیت بازی رفت با یک نتیجه بسیار عالی در دیدار برگشت کامل شود و تیم ما به فینال برسد. این آرزوی همه ماست و هواداران هم می‌خواهند تیمشان را در فینال ببینند. این فینال در این شرایط برای ما خیلی ضروری است. ما باید هوشیار باشیم. در این مدت هم انتظار داریم مسئولان به پرسپولیس، نگاه ملی داشته باشند و ما را مورد حمایت بیشتری قرار بدهند.

از نمایش‌های بی‌نقص و کم نقص در جام جهانی و رده باشگاهی چه احساسی داری؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.