فوتبال جهان - مدیراجرایی جدید باشگاه میلان از برنامه‌های این تیم برای خرید بازیکنان جدید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لئوناردو می‌گوید که برای خرید یک بازیکن از فلامنگو به نام لوکاس پاکتا با این باشگاه برزیلی به توافق رسیده است.

انتظار می‌رود این هافبک هجومی برزیلی در ماه ژانویه با قراردادی نزدیک به ۳۵ میلیون یورو به روسونری ملحق شود و گفته می‌شود که او حتی روز گذشته (چهارشنبه) در برزیل تست پزشکی داده است.

لئوناردو در این باره گفت: چیز زیادی برای گفتن نیست. ما با فلامنگو توافقات اولیه را انجام داده‌ایم اما بازار تا ماه ژانویه بازگشایی نمی‌شود پس تا رسمی شدن این قرارداد کمی مانده است. الان ما فقط باید روی سری A و لیگ اروپا تمرکز کنیم نه روی بازار نقل و انتقالات. ضمناً پاکتا به عنوان بازیکن فلامنگو هنوز درگیر بازی‌هایش در لیگ برزیل است و ما باید تا روز سوم ژانویه صبر کنیم.

جدول رده‌بندی سری A

لئوناردو درباره احتمال بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به میلان هم اظهار داشت: طبیعی است که ما با او ارتباطی شخصی داشته باشیم. ما در بدو ورودما به میلان هم به جذب دوباره او فکر کردیم چون با وجود ۳۷ ساله بودن می‌تواند بار یک تیم را به دوش بکشد. در حال حاضر پنجره نقل و انتقالات بسته است. باید با آرامش کارمان را پیش ببرین و فرانوش نکنیم که باید چارچوب‌های بازی جوانمردانه مالی را هم رعایت کنیم. هدف ما ساختن یک تیم مدعی از میلان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.