فوتبال جهان - کارلوس توس می‌گوید با وجود شاغل بودن در رشته فوتبال، علاقه‌ای به تماشای بازی‌های فوتبال ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس توس مهاجم سابق تیم‌های فوتبال یوونتوس و منچستریونایتد که اکنون در تیم بوکاجونیورز آرژانتین بازی می‌کند، می‌گوید که از فوتبال فقط بازی در این رشته را دوست دارد نه تماشای آن.

وی در اعترافی صادقانه به نشریه کلارین آرژانتین گفت: به هیچ عنوان دوست ندارم از تلویزیون فوتبال تماشا کنم. در واقع اصلا علاقه‌ای به تماشای فوتبال ندارم. اگر یک شبکه بازی بارسلونا - رئال مادرید را نشان دهد و شبکه‌ای دیگرمسابقات گلف پخش کند، من تماشای گلف را ترجیح می‌دهم. هرگز شیفته فوتبال نبوده‌ام. فوتبال را فقط زمانی دوست دارم که توپ جلوی پاهایم باشد.

توس با اشاره به دوران کودکی‌ سختی که داشته ادامه داد: روزهای خیلی سختی بود اما ما آن زمان خوشحال بودیم. همیشه در حال بازی کردن بودیم و همیشه با توپ در محله پرسه می‌زدیم. خیلی شجاع بودیم. جایی که ما زندگی می‌کردیم انواع و اقسام خلاف‌ها از حمل اسلحه و قاچاق مخدر و سرقت صورت می‌گرفت.

مهاجم سابق یوونتوس درباره سیاست و اینکه آیا علاقه به پیگیری مسائل سیاسی دارد، تأکید کرد: از سیاست خوشم نمی‌آید و مطلقاً از آن سردر نمی‌آورم. در خانه‌ پدری‌ام کسی درباره سیاست حرف نمی‌زد و الان در خانه خودم هم اینطور است. من می‌دیدم که چطور پدرم ساعت ۶ صبح سر کار می‌رفت و تا ۷ شب برنمی‌گشت. او کار می‌کرد تا ما غذایی برای خوردن داشته باشیم. این همان الگویی است که من به بچه‌ها معرفی می‌کنم و البته به آنها تحصیل را هم توصیه می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.