سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: حتی اگر آبی پوشان در این دیدار شکست هم بخورند شفر ماندنی است و هیچکس به او اولتیماتوم نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر اصغر حاجیلو در حاشیه تمرین عصر امروز استقلال و در جمع خبرنگاران در خصوص دربی ۸۸ گفت: اعتقاد دارم یک بازی خوب را از هر دو تیم شاهد خواهیم بود. هم استقلال و هم پرسپولیس بدنبال برد این دیدار هستند. البته ما در مقابل نساجی به تساوی دست پیدا کردیم و پرسپولیس حریفش را شکست داد اما این قضیه ملاکی برای پیروزی یکی از دو تیم نخواهد بود.

وی تاکید کرد: پرسپولیس روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و توانسته نتایج خوبی کسب کرده و خود را به بالای جدول برساند اما این دیدار شرایطش با همه بازیها متفاوت است و نتیجه آن از قبل مشخص نیست.

حاجیلو در خصوص شرایط فرشید باقری که با لباس شخصی در تمرین حاضر شده بود گفت: او دو روز است دچار سرماخوردگی شدید شده اما نظر کادر فنی است که او می تواند به میدان برود یا خیر.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به شفر اولتیماتوم داده اند که اگر مقابل پرسپولیس شکست بخورد برکنار خواهد شد افزود: چنین چیزی صحت ندارد. هیچ اولتیماتومی به وی داده نشده و او با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: نباید تیم وارد حاشیه شود. شفر مربی پخته و با تجربه ای است. مطمئنا برای این دیدار برنامه ریزی دارد و تنها هدف او موفقیت استقلال در این دیدار است.

وی در پایان افزود: مطمئن باشید شاهد یک بازی جذاب خواهید بود و هر دو تیم نمایش قابل قبولی از خود به جا خواهند گذاشت و امیدواریم که این استقلال باشد که در پایان پیروز از زمین خارج شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.