کنفدراسیون فوتبال آسیا،شرایط صدور آی دی کارت رسانه ای برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،بر این اساس ثبت نام برای آی دی  کارت رسانه ای جام ملتهای ۲۰۱۹ امارات آغاز شده و  خبرنگاران و رسانه هایی که قصد پوشش خبری مسابقات را دارند می توانند تا روز چهارشنبه ۵ دسامبر ۲۰۱۸ (۱۴ آذر ماه) در لینک ذیل جهت دریافت آی دی کارت اقدام به ثبت نام کنند:

http://media.the-afc.com

در این بین،موارد قابل اهمیت دیگر در ادامه می آید که لازم است نمایندگان رسانه ها به آن توجه ویژه داشته باشند:

۱_به غیر از رسانه های نوشتاری (press) و عکاسان، رسانه های تلویزیونی خارج از منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) که دارای حق پخش مسابقات نیستند(NRH) هم می توانند برای دریافت آی دی کارت درخواست بدهند.

۲_رسانه های تلویزیونی خارج از منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) که دارای حق پخش نیستند (NRH)، دسترسی اندکی در این خصوص خواهند داشت. این رسانه ها در صورت تعهد جهت پوشش جهانی برنامه ها، می توانند در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) نسبت به پخش مسابقات اقدام کنند. ضمنا باید اطمینان حاصل کنند که محتویات موجود در مناطق فوق به زبان عربی نباشد.

نکته مهم در این باره اینکه کلیه رسانه های تلویزیونی بدون حق پخش باید هنگام دریافت آی دی کارت تعهدات لازم را ارائه کنند.

۳_رسانه های بدون مجوز حق پخش در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) نمی توانند برای دریافت هیچ گونه آی دی کارت از جمله RTV,NRH,HB, PRESS, PHOTOGRAPHER ثبت نام کنند.

برای شفاف سازی بیشتر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) شامل کشورهای الجزائر، بحرین، چاد، جیبوتی، مصر، جمهوری اسلامی ایران، عراق، اردن، کویت، لبنان، لیبی، موریتانی،  مراکش، عمان، فلسطین، قطر، عربستان، سومالی، سودان، سوریه، تونس، امارات و یمن می شود.

۴_کنفدراسیون فوتبال آسیا این حق را دارد که آی دی کارت صادر نکرده یا هر آی دی کارتی را که برخلاف موارد فوق استفاده شود را باطل کند.

همگان می بایست مطلع باشند که علاوه بر شرایط آی دی کارت کنفدراسیون، تایید کلیه آی دی کارتها منوط به بررسی های امنیتی دولت امارات متحده عربی است. طبعا کنفدراسیون فوتبال آسیا مسئولیتی در قبال عدم تایید یا درخواست های رد شده توسط مقامات امنیتی امارات یا هر دلیل دیگر ندارد.

از آنجایی که بررسی های امنیتی زمانبر هستند، توصیه می شود که رسانه ها هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام اقدام لازم را صورت دهند.

۵_کنفدراسیون فوتبال آسیا مسئولیتی درباره صدور یا مساعدت در اخذ ویزا برای رسانه ها ندارد.رسانه هایی که جهت سفر به امارات نیاز به ویزا دارند جهت مساعدت ویزا،خواهشمند است به طور مستقیم به کمیته برگزاری داخلی به ایمیل ذیل ارسال کنند:

media@asiancup۱۹.ae

گفتنی است که رسانه ها می توانند پرسش های خود را درباره موضوعات مرتبط با آدرس الکترونیک ذیل مطرح کنند:

media@the-afc.com

 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.