مربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد تیمش برای دیدار هفته هفتم لیگ برتر برابر پرسپولیس آماده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا امامی فر که غیاب علی کریمی در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس که ظهر امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ برتر شرکت کرده بود، در مورد دلیل غیبت کریمی گفت: ایشان به دلیل نداشتن مدرک در این نشست حضور پیدا نکردند.

وی ادامه داد: همه از وضعیت سپیدرود اطلاع دارند. شروع لیگ را با دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت شروع کردیم. ما تلاش کردیم برخی تغییرات را در تیم ایجاد کنیم. شرایط ما روز به روز بهتر می شود. بازیکنان هم با تغییرات هماهنگ هستند. با این حال هنوز خیلی کار داریم.

امامی فر ادامه داد: تکلیف پرسپولیس مشخص است. این تیم تاکتیکی ترین تیم لیگ کشور است که پشت آن تفکر و اندیشه آقای برانکو هست. بازیکنان پرسپولیس درس بزرگی به بازیکنان ما دادند. آنها نشان دادند که ناامیدی در فوتبال جایی ندارد و باید تا آخرین لحظه جنگید. بازیکنان ما هم با اعتمادی که به کادر فنی دارند تلاش خواهند کرد بازی خوبی را ارائه کنند.

بازیکن پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: همانطور که پرسپولیس مسئولیت پذیری و احترام را به هواداران یاد داد، آقای کریمی هم همین حس را به بازیکنان منتقل کرد و امیدواریم که بتوانیم روز یکشنبه بازی خوبی را ارائه دهیم.

علیرضا امامی فر در مورد اینکه این تیم در لیگ برتر هنوز به موفقیتی دست پیدا نکرده است گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. با این حال ما در تلاش هستیم که تفکر جبران امتیازات را در تیم داشته باشیم. همه بازیهای ما مشکل است. این را پذیرفتیم که اتفاقاتی که قبلا رخ داده است برای تیم ما مشکلاتی را ایجاد کرده. به همین دلیل تلاش می کنیم این مشکلات را برطرف کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.