سید محمد ناظم‌الشریعه گفت که تمرکز کادر فنی تیم ملی فوتسال،‌ روی جوان‌گرایی و کسب تجربه بازیکنان این تیم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمحمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: روز گذشته (جمعه) تیم ملی فوتسال وارد اردو شد و عصر دیروز تمرینات خود را برگزار کرد. امروز نیز پس از کلاس آنالیز و تئوری که برای بازیکنان در نظر داریم، تمرین یک ساعته نیز در دستور کار بازیکنان قرار خواهد داشت و سپس تهران را به مقصد تبریز جهت رقابت با تیم‌های ژاپن، اوکراین و بلاروس ترک خواهیم کرد.

وی درباره شرایط بازیکنان کفت: شرایط ملی‌پوشان خوب است. فقط هماهنگی بین بازیکنان کمی سخت است که تمام تلاش‌مان را برای داشتن تیم یکدست و هماهنگ به کار خواهیم گفت. به دلیل اینکه جوان‌گرایی در این تیم صورت گرفته و بازی دوستانه نداشتیم، این تورنمنت برای‌مان بسیار مهم و حیاتی است. بایکنان در این تورنمنت محک جدی می‌خورند و سطح بازی و جایگاهی که این ملی‌پوشان از نظر فنی دارند، برای کادر فنی مشخص می‌شود. بازیکنان جوان در کنار سه بازیکن از تیم اصلی در جام جهانی در این تورنمنت حضور خواهند داشت و فقط هدف‌مان کسب تجربه و ارزیابی ملی‌پوشان خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه بیان کرد: بچه‌ها باید خودشان را نشان بدهند و کادر فنی نیز باید بداند که در بازی‌های مهم، ملی‌پوشان جوان در چه شرایطی قرار دارند. ما به فکر کسب نتیجه نبوده و تمام تمرکزمان روی ارزیابی و شرایط بازیکنان است.

وی با بیان اینکه بازیکنان جوان در این تورنمنت کار بسیار سختی را پیش روی خود دارند، گفت: تیم ژاپن با تیم کامل خود در تبریز حضور دارد، اوکراین با تیمی که در جام ملت‌های اروپا بازی کرده، به ایران آمده و تیم بلاروس نیز همان تیمی است که سال گذشته در ایران حضور داشت. بزرگ‌ترین حسن این بازی‌ها این است که با تیم‌های اروپایی و آسیایی دیدارهای سختی را برگزار کرده و بازیکنان محک جدی می‌خورند.

ناظم‌الشریعه در پایان گفت: ۱۳ مهر ماه اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال مجدداً آغاز می‌شود تا بازیکنان برای حضور در برزیل و انجام دیدار دوستانه آماده شوند. همان‌طور که اشاره کردم، جوان‌گرایی برای ما بسیار مهم است و نتیجه در بازی‌های تدارکاتی برای‌مان اهمیت ندارد.

به گزارش تسنیم، پیش از آغاز تمرین ملی‌پوشان فوتسال، کادر فنی این تیم در سالن جلسات مرکز ملی فوتبال، فیلم بازی حریفان ایران در تورنمت چهارجانبه تبریز را به نمایش گذاشت و روی نقاط ضعف و قوت حریفان، نکاتی را برای ملی‌پوشان بازگو کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.