مهینی: تمام هدفمان صعود از گروه بود /

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شادی مهینی پس از پیروزی برابر تاجیکستان گفت: نیمه اول سعی کردیم با سه تغییر وارد زمین مسابقه بشویم و به یکی و دوتا از بازیکنانمان استراحت دادیم تا به بازی تایلند برسند.  با آنالیز کردن تاجیکستان تغییراتی را ایجاد کردیم، ولی هر چه بازی بیشتر پیش رفت فشار این تیم  با توجه به امتیاز میزبانی برای ما بیشتر می شد.

وی در ادامه بیان کرد: تاجیکستان با داشتن سه امتیاز که از قبل داشت، تصور می کرد که اگر این بازی را نیز ببرد  با ما ۶ امتیازی می شود، اما بازیکنان ایران با حفظ توپ نیمه اول را دو بر صفر به رختکن رفتند.

مهینی اظهار داشت: در  نیمه دوم تغییراتی در ترکیب ایجاد کردیم . با توجه به اینکه یکی از بازیکنان تاجیکستان از زمین مسابقه اخراج شده بود، اما فضاهای نفودی را برای ما بسته بودند. سعی کردیم برنامه دیگری را در زمین پیاده کنیم. با استفاده از پاس های نفوذی توانستیم در نیمه دوم به گل های بیشتری برسیم. 

سرمربی تیم ملی گفت: شاگردانم در این سه بازی تلاش زیادی کردند با ۲۴ گل زده و بدون گل خورده توانستند به مرحله نهایی صعود کنیم. تمام هدفمان صعود از گروه و قرار گرفتن در بین هشت تیم برتر بود. خوشحالم که ملی پوشان و کادر فنی مزد زحماتشان را با صعود به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، گرفتند.

مهینی درباره بازی با تایلند گفت: در حال حاضر تمام تمرکزمان روی این دیدار  است، چرا که تایلند در رده پنجم آسیا قرار دارد و بازی با این تیم میزان قابلیت ملی پوشان را برای ما مشخص می کند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان بانوان در پایان ضمن تشکر از مسئولین فدراسیون فوتبال گفت: جا دارد از مهدی تاج، محمدرضا ساکت و دکتر لیلا صوفی زاده  تشکر ویژه ای داشته باشم، چرا که در این زمان کم تلاش های زیادی برای تیم ملی نوجوانان انجام دادند. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.