فوتبال جهان – لیونل مسی و چهار بازیکن از تیم فوتبال یوونتوس در تیم منتخب نخستین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با پایان بازی‌های هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا، تیم منتخب این هفته از رقابت‌ها اعلام شد که در این تیم، یوونتوس با چهار بازیکن بیشترین تعداد نماینده را دارد.

یوونتوس در این هفته در دیداری که پس از اخراج مستقیم کریستیانو رونالدو بیش از یک ساعت ۱۰ نفره بازی می‌کرد، میزبان اسپانیایی‌اش را با دو گل میرالم پیانیچ و با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

پیانیچ اما تنها یکی از چهار بازیکن یوونتوسی هفته اول تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپاست و سه هم‌‌تیمی او وویچخ شزنی (دروازه‌بان) که پنالتی دنی پارخو را مهار و کلین‌شیت کرد، ژوائو کانسلو (دفاع راست) و لئوناردو بونوچی (مدافع میانی) هم در این تیم حضور دارند.

در حالی که کریستیانو رونالدو شب کابوس‌واری را تجربه کرد، رقیب اصلی او، لیونل مسی در اولین بازی اروپایی‌ این فصل خود هت‌تریک کرد و بیشترین سهم را در پیروزی تیمش مقابل پی‌اس‌وی آیندهوون داشت. به این ترتیب همان‌طور که انتظار می‌رفت، مسی هم در ترکیب تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان قرار گرفت.

ترکیب تیم منتخب هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ به شرح زیر است:

شزنی (یوونتوس - ۱۲ امتیاز) ، ژوائو کانسلو (یوونتوس - هشت امتیاز)، داوید آلابا (بایرن مونیخ - ۹ امتیاز)، لئوناردو بونوچی (یوونتوس - هشت امتیاز)، نیکلاس تاگلیافیکو (آژاکس -۱۷ امتیاز)، مارسلو (رئال مادرید - ۹ امتیاز)، نیکلا ولاسیچ (زسکا مسکو - ۱۰ امتیاز)، میرالم پیانیچ (یوونتوس - ۱۳ امتیاز)، پل پوگبا (منچستریونایتد - ۱۶ امتیاز)، لیونل مسی (بارسلونا - ۱۴ امتیاز) و میشاییل کرمنسیچ (ویتوریا پلژن - ۱۰ امتیاز).

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.