فوتبال جهان - بازیکن تیم فوتبال ساسولو می‌گوید حمله داگلاس کاستا به او به دلیل شنیدن توهینی نژادپرستانه از سوی این بازیکن ایتالیایی نبوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدریکو دی‌فرانسچکو که در بازی اخیر تیمش در خانه یوونتوس چند بار با داگلاس کاستا درگیر شد و در نهایت با پرتاب آب دهان از سوی او مواجه شد، از خودش دفاع کرد و گفت که هیچ توهین نژادپرستانه‌ای به بازیکن برزیلی بانوی پیر نکرده که باعث تحریک او شده باشد.

کاستا بعد از بازی ضمن عذرخواهی از حرکتی که احتمالاً برایش محرومیتی طولانی مدت خواهد داشت، به مخاطبانش در فضای مجازی گفت:«شما نمی‌دانید که او به من چه چیزی گفته است».

برخی بلافاصله از پست کاستا اینگونه تعبیر کردند که او هدف توهینی نژادپرستانه از سوی بازیکن ساسولو واقع شده است اما پسر سرمربی تیم فوتبال رم از طریق صفحه باشگاه ساسولو در توئیتر این شائبه را رد کرد.

او نوشته است: به خاطر اتهاماتی که به من نسبت داده‌اند و داستان‌هایی که برخی رسانه‌های داخلی دباره‌ام ساخته‌اند، شدیداً به دردسر افتاده‌ام. این حرکات زننده و توهین‌آمیز هستند. من نمی‌گذارم هیچ رفتار یا عبارت نژادپرستانه‌‌ای که با ارزش‌های اخلاقی من همخوانی ندارد و تنها نتیجه تخیلات یک عده است، به من نسبت داده شود. به همین دلیل تقاضا می‌کنم که احترام‌تان را حفظ کنید!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.