پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اکثر تیم ها در لیگ برتر مقابل پرسپولیس اتوبوس پارک می کنند و کاری از دست کادرفنی این تیم بر نمی‌آید.

جواد منافی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد پرسپولیس در چهار هفته نخست رقابت های لیگ برتر گفت: این تیم خیلی خوب لیگ را شروع کرد و نشان داد برای تمام بازی هایش نقشه پیروزی در سر دارد. اما بازی با نفت مسجدسلیمان به گونه ای پیش رفت که دو امتیاز حیاتی را از دست داد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: برانکو ایوانکوویچ باید حواسش را جمع کند تا این تیم هیچ امتیازی را در ورزشگاه آزادی از دست ندهد. به هر حال پرسپولیس نیاز دارد با توجه به محرومیتی که از سوی فیفا برای حضور در نقل و انتقالات تابستانی پشت سر گذاشته است امتیازات خود را در نیم فصل اول جمع آوری کند تا در جمع مدعیان باقی بماند.

وی درباره بازی دفاعی برخی تیم ها مقابل پرسپولیس اظهار داشت: اکثر تیم ها از ابتدای فصل گذشته معمولا مقابل پرسپولیس، اتوبوس پارک می کنند. همین روند کار را برای برانکو سخت می کند. در همین بازی اخیر که پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان انجام داد واقعا کادرفنی نمی‌توانست شیوه دیگری را مدنظر قرار دهد. در واقع بازی بسته و دفاعی باعث می شود سرمربی حریف کاری از پیش نبرد.

منافی درباره بازی پرسپولیس مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: بازی های آسیایی کیفیت فنی بالاتری نسبت به لیگ برتر ایران دارد. کار پرسپولیس بسیار سخت است و این تیم باید تمام توان خود را برای کسب نتیجه در دوحه به کار ببندد تا شاید آنها بتوانند در بازی برگشت به برد برسند و صعود کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.