سرمربی تیم فوتبال اینتر در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا برای بانوی پیر رجزخوانی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی در کنفرانس خبری پیش از اولین بازی تیمش در فصل جدید سری A که فردا (یکشنبه) مقابل ساسولو است، از نراتزوری به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی یاد کرد، نراتزوری که تابستان امسال به لطف خریدهای قابل توجه‌اش از جمله راجا ناینگولان، استفان دفرای، کیتا بالده، شیمه ورسالیکو، کوادوو آساموا، پولیتانو و لائوتارو مارتینس، به اصلی‌ترین رقیب یوونتوس تبدیل شده است.

اسپالتی گفت: ما بدون نیاز به انجام هیچ تستی در جاده‌، داریم از کارخانه خارج می‌شویم و آماده رقابت با هر رقیبی هستیم. این یعنی که ما برای پیروزی مقابل هر حریفی می‌ایستیم.

اسپالتی ادامه داد: ساسولو در بازی‌های رودرو مقابل ما آمار خوبی دارد و ما برابر این تیم همیشه کار سختی داشته‌ایم پس این بار هم باید منتظر یک بازی سخت باشیم اما به هر حال بازار تابستان تمام شد و حالا فقط بازی‌ها هستند که اهمیت دارند.

اینتر در حالی به مصاف ساسولو می‌رود که ناینگولان به دلیل مصدومیت غایب است و میلان اشکرینیار هم به دلیل ناآمادگی روی نیمکت خواهد نشست.

با این حال اسپالتی اظهار داشت: من احساس می‌کنم که تیمم در این فصل قویتر است نه فقط به خاطر بازیکنانی که خریده‌ایم بلکه به خاطر اینکه ما یکدیگر را بهتر شناخته‌ایم و درک بهتری از اهداف‌مان داریم. ما می‌خواهم رده‌‌ای بهتر از مقام چهارمی فصل گذشته کسب کنیم. هیچکدام از ما قصد نداریم پیش از آغاز فصل اسکودتو را به یوونتوس تقدیم کنیم. اینتر، رم، میلان، ناپولی و لاتزیو همگی می‌توانند برای بردن اسکودتو شانس داشته باشند چون همه ما تقویت شده‌ایم. ما هم یکی از ۵ تیمی هستیم که می‌توانند یوونتوس را برای کسب عنوان قهرمانی به چالش بکشند. ببینیم چه می‌شود.

اسپالتی در نهایت موضع خود را در قبال ژوائو ماریو مشخص کرد، بازیکنی که اینتر تلاش زیادی برای فروش او انجام داد و حتی شنیده شده که او را به حذف نامش از لیست بازیکنان تیم تهدید کرده است. سرمربی سابق رم درباره بازیکنی که مشتریانی مانند شالکه، بتیس، سویا و روبین کازان دارد، عنوان کرد: برخلاف چیزهایی که می‌گویند، ژوائو ماریو در ترکیب نیست چون مصدوم است نه به خاطر اینکه او را از تیم بیرون گذاشته‌ایم. من تیم را انتخاب می‌کنم و می‌گویم که او را از لیست کنار نگذاشته‌ام.

اینتر فردا شب (یکشنبه) از ساعت ۲۳ به وقت تهران میهمان ساسولو خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.