اصفهان- سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: جو زیبای حاکم بر ورزشگاه مهمترین نکته شهرآورد اصفهان بود و امیدوارم این شهرآورد الگویی برای فوتبال ایران باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی شامگاه جمعه، در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در برابر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: به خاطر این بازی خیلی خوب که هم برد هم باخت هم درگیری های فیزیکی و هم ۳ گل داشته، تبریک می گویم و امیدوارم شهرآورد اصفهان الگو شود و این فضای قشنگ که در استادیوم دیدیم را در جاهای دیگر هم ببینیم.

وی افزود: در این بازی سه حالت؛ پیروزی سپاهان، تساوی و پیروزی ذوب آهن ممکن بود رخ دهد که خوشبختانه سپاهان در این مسابقه برنده شد اما من از بازیکنانم عصبانی هستم و این عصبانیت را به بازیکنانم انتقال دادم و حتی شاید آنها را جریمه کنم چرا که در این بازی که همه چیز در اختیار ما بود ظرف مدت ۱۰ دقیقه می توانست همه چیز تغییر کند. تعویض‌های ما اصلاً تعویض‌های خوبی نبود و آنچه که ما توقع داشتیم در زمین انجام نشد و باید این موضوع را از تیم دور کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه تیم ما بازی را خوب آغاز کرد، ادامه داد: متاسفانه هنوز بازیکنانم به این باور نرسیدند که در تیم بزرگی به نام سپاهان بازی می کنند و تصور می کنند که همین امتیازات و همین گلها برای آنها کافی است.

وی درباره مشکلات تیمش افزود: همانطور که قبلا هم گفته ام تیم ما با دو مشکل نگرش و همچنین تغییرات مواجه است.تیم ذوب آهن به خاطر حضور چند ساله بازیکنان این تیم کنار هم این مشکلات را ندارد اما من امیدوارم وضعیت سپاهان هفته به هفته بهتر شود و نیز امیدوارم هر دو تیم از هفته آینده نتایج بهتری بگیرند.

قلعه‌نویی درگذشت عزت الله انتظامی را تسلیت گفت و افزود: متاسفانه امروز عزت الله انتظامی و ضیاالدین دری درگذشتند و من می خواهم بگویم متاسفانه خیلی زود دیر می شود و باید قدر این سرمایه ها را چه آنهایی که خارج از کشورو چه آنهایی که در ایران هستند را بدانیم، مردم این هنرمندان را دوست دارند و ما باید آنها را در ویترین نگهداری کنیم و آنهایی که خارج از کشور هستند اگر راهی هست برگردند.

وی در پاسخ به سوالی درباره داوری شهرآورد بیان کرد: من وقتی می‌گویم بازی خیلی خوبی بود یعنی داوری هم خوب بود. البته صحنه های مشکوکی هم وجود داشت که باید کارشناسان درباره آنها نظر بدهند ولی در مجموع فکر می‌کنم امروز روز خوبی برای داور بود و داوری خوبی را مشاهده کردیم.

سرمربی تیم سپاهان درباره مقایسه دربی دیگر شهرها از جمله تهران و تبریز افزود: شهرآورد تهران فراگیرتر از کشور ایران است و فوتبال دوستان ایرانی در هرکجای جهان که باشند این بازی را تماشا می‌کنند اما من معتقدم دربی اصفهان یکی از با کیفیت ترین دربی های ایران است.

وی به شرایط ورزشگاه اشاره کرد و ادامه داد: بدون شک شرایط ورزشگاه در همه بازی ها تاثیر دارد و اگر زیرسازی چمن ورزشگاه مناسب نباشد در فصل گرما دچار مشکل خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.