اهواز ـ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فعلا به بازی هفته آینده خود با پرسپولیس فکر نمی کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، پائولو سرجیو امشب پس از تساوی تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: از هواداران تیم نفت که در روزی که بازی سختی داشتیم به خوبی از ما حمایت کردند،تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه در هر دو نیمه کنترل بازی دست ما بود، گفت: به دنبال فضا سازی برای گلزنی در این بازی بودیم که روی ضد حمله گل دریافت کردیم و در ادامه بازی برای ما سخت تر شد.

سرجیو ادامه داد: حتی بعد از دریافت گل، شرایط برتری خود را از دست ندادیم و حتی کل نیمه دوم بازی در کنترل ما بود ولی روی یک توپ برگشتی گل دوم را نیز دریافت کردیم. برگشت به بازی در این شرایط کار ساده‌ای نبود ولی خوشحالم که بازیکنان من موفق به این کار شدند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان بیان کرد: ما بعد از زدن گل تساوی به دنبال زدن گل سوم هم بودیم ولی موفق به چنین کاری نشدیم اما بعد از این بازی باید بیشتر روی تیم خود کار کنیم تا نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

سرجیو در خصوص بازی هفته آینده این تیم در برابر پرسپولیس تهران نیز گفت: من فعلا به این بازی فکر نمی کنم و از پس فردا در مورد این بازی فکر خواهم کرد. فعلا به خانه می روم و بازی امشب را آنالیز می کنم تا نقاط ضعف تیم خود را متوجه شوم.

وی در خصوص اینکه نفت به تقویت نیاز دارد یا خیر نیز گفت: من به یک مدافع وسط نیاز داریم و یک مهاجم جدید نیز به تیم خود اضافه کرده ایم البته من هیچ گاه از کمبودها گله نمی کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال ایران امشب تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان در آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.