مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: بهترین بازی هفته را شبکه‌های تلویزیونی پخش نکردند و این توهین به فوتبال اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید آذری پس از شکست ذوب‌آهن در دربی اصفهان اظهار داشت: فکر می‌کنم آنهایی که امشب به ورزشگاه نیامدند یک بازی بی‌نظیر را از دست دادند. پیش‌بینی هم می‌کردیم که این اتفاق بیفتد و بازی خوبی انجام شود. از هواداران ذوب‌آهن تشکر می‌کنم که تا آخرین لحظه بازی تیم محبوب‌شان را تشویق کردند. به‌هرحال برد و باخت جزئی از فوتبال است و من باید از اعضای کادر فنی و بچه‌های ذوب‌آهن تشکر کنم که تا آخرین لحظه جنگیدند.

وی درباره استرسی که در این بازی داشت، خاطر نشان کرد: ۴۰ سال است که کارمان این است. این استرس در وجودمان است و نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم.

آذری درباره قضاوت داور دیدار ذوب‌آهن - سپاهان عنوان کرد: کارشناسان باید بازی را ببینند و نظر بدهند. فکر می‌کنم آقای کاظمی اشتباه فاحشی روی صحنه اخراج بازیکن ما انجام نداده باشد و بهتر است کارشناسان نظر بدهند. این دیدار، یک بازی عادی نبود و شما هم دیدید که دومین دربی بزرگ ایران که از نظر کیفی ممکن است از دربی پایتخت هم مهم‌تر باشد، چقدر جذاب بود. امیدوارم آقای کاظمی در این دیدار اشتباهی نکرده باشد، چون داوران مرتب برای ما اشتباه قضاوت می‌کنند و فدراسیون هم از ما فقط عذرخواهی می‌کند و سه امتیاز‌های‌مان پایمال می‌شوند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پایان گفت: بزرگ‌ترین بازی این هفته دیدار ذوب‌آهن - سپاهان بود که نه شبکه ۳ و نه شبکه ورزش آن را نشان ندادند! شبکه اصفهان هم فکر می‌کنم برنامه‌ای نداشت که این بازی را پخش کرد. با این حال فکر می‌کنم در حق فوتبال اصفهان ظلم شده است. بهترین بازی هفته را نه شبکه ۳ و نه شبکه ورزش پخش نکردند. این توهین به فوتبال اصفهان است. مگر فوتبال زیباتری از به این بازی در این هفته داشتیم؟! بعد می‌گوییم چرا مردم در استادیوم‌ها عصبانی هستند. تبعیض را تا چه زمانی باید ببینیم؟ مگر تیم‌های اصفهانی بهترین تیم‌های این کشور در دهه اخیر نبودند، پس چرا نباید بازی‌های ما پخش شود؟! امیدوارم ذوب‌آهن و سپاهان در ادامه مسابقات موفق باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.