اهواز ـ سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: صنعت نفت امسال تیم خوبی است ولی مربی خارجی آنها برای موفقیت به زمان نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش یزدی امشب پس از تساوی تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: اینکه بازیکنان جوان ما توانستند در آبادان چنین بازی تاکتیکی را به نمایش بگذارند جای خوشحالی است. اگر در این بازی دقت بیشتری به خرج می دادیم می توانستیم پیروز این میدان باشیم ولی این شرایط تاوانی است که بابت بازی دادن به جوانان می پردازیم.

وی افزود: ما در حالی موفق به کسب تساوی در برابر نفت‌ شدیم که این تیم در فاز هجومی خود از بازیکنان بسیار خوبی بهره می برد. آنها در دقایقی از بازی عرصه را بر ما تنگ کرده بودند ولی ما با فشردگی خوبی که در دفاع داشتیم اجازه هنرنمایی به بازیکنان نفت را ندادیم.

یزدی در خصوص تیم نفت بیان کرد: تیم نفت تیم خوبی است و مربی خارجی آنها برای موفقیت به زمان نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص هواداران دو تیم نیز گفت: امروز هوداران خوبی به ورزشگاه آمدند و به خوبی تیم های خود را تشویق کردند. حتی بین هواداران دو تیم اتحادی وجود داشت که باید آن را به فال نیک گرفت.

یزدی با اشاره به لزوم تقویت تیم خود نیز بیان کرد: قطعا به دو تا سه بازیکن برای تقویت تیم خود نیاز داریم و برای این کار در حال رایزنی با گزینه های مدنظر خود هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال ایران امشب تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان در آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.