هافبک آلمانی تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران عذرخواهی می کنیم که بازی را واگذار کردیم اگرچه در نیمه دوم موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مارک نیو مایر پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی گفت: دو نیمه متفاوت را پشت سر گذاشتیم. در نیمه اول خوب نبودیم و هماهنگی در ما وجود نداشت اما در نیمه دوم کاملاً بر بازی مسلط شدیم و چند موقعیت گل داشتیم که با بدشانسی از دست دادیم.

وی افزود: خود من هم در لحظات پایانی یک ضربه کاشته زدم که متأسفانه با بدشانسی از کنار دروازه بیرون رفت.

مایر در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند دوباره به روزهای اوجش بازگردد، خاطرنشان کرد: چند بازیکن مثل من به تازگی به استقلال ÷یوسته اند و مطمین باشید با شرایط تیم ما، خیلی زود به هماهنگی لازم خواهیم رسید و می توانیم در آینده بازی های قابل قبول ونتایج ایده آلی هم کسب کنیم.

هافبک استقلال در خصوص دیدار تیمش برابر السد قطر هم تصریح کرد: تا آن بازی زمان زیادی باقی مانده، ما یک دیدار برابر فولاد خواهیم داشت که مطمئنم با حمایت هواداران آن بازی را با پیروزی به پایان خواهیم رساند و با یک شرایط روحی خوب و هماهنگی کامل به مصاف السد خواهیم رفت.

وی در پایان ضمن عذرخواهی از هواداران خاطرنشان کرد: از همه هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند عذرخواهی می کنم شانس با ما یار نبود که پیروز میدان باشیم ولی به آنها قول می دهم که دربازی های آینده این نتیجه را جبران و امتیازات لازم را کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.