مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: بعضی‌ها می‌گویند تیم ما فوتبال بازی نمی‌کند، اما این فوتبال است و بعضی از تیم‌ها از این روش دفاعی استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد قاضی پس از تساوی یک - یک تیم پیکان مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: ما خیلی خوب بازی کردیم و فشار آوردیم، اما متأسفانه تیم گسترش فولاد خیلی عقب نشسته بود. آنها با این روش هم موفق شدند یک امتیاز از یک بازی سخت بگیرند.

وی افزود: بعضی‌ها می‌گویند تیم ما فوتبال بازی نمی‌کند، اما این فوتبال است و بعضی از تیم‌ها از این روش دفاعی استفاده می‌کنند. شما هم دیدید که تیم گسترش فولاد امروز از اول بازی عقب نشسته بود و موفق شد از این طریق هم یک امتیاز از ما بگیرد.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در مورد داوری علی‌ بای در دیدار این تیم برابر گسترش فولاد نیز تصریح کرد: او داور جوان و خوبی بود، اما در یکسری از صحنه‌ها بازیکنان حریف خودشان را زمین می‌انداختند و من از داور می‌خواستم تا بازی را زودتر شروع کند. به طور کلی داوری خوبی بود.

قاضی در واکنش به طرح این موضوع که به نظر می‌رسد تیم پیکان اگر با مهاجمان بیشتری حمله کند، نتیجه بهتری خواهد گرفت، گفت: این نظر کادرفنی است و من نمی‌توانم در این مورد اظهارنظر کنم، اما ما در همه بازی‌ها برنامه داریم و تلاش می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم و موفق از زمین بیرون بیاییم تا تیم‌مان،‌ کادرفنی و بازیکنان به اهداف خود برسند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.